Jos kerran eronnut, miksi uudestaan naimisiin?
olen monseti miettinyt että miksi mennään uudestaan taas naimisiin kun on kerran jo erottu?
Kommentit (11)
Mitä se edellinen ero kuuluu siihen uuteen liittoon??
rakkaudesta. Ensimmäinen liitto ei vain onnistunut ja päätyi eroon. Miks ei sais mennä uudestaan naimisiin, sama pätee miks tehdä toinen laps ku yks on jo...
jos aatellaan että ei ole kyse mistään rahan taakia naimisesta... =)
JA sitten taas kohta erotaan...
Vierailija:
jos aatellaan että ei ole kyse mistään rahan taakia naimisesta... =)
JA sitten taas kohta erotaan...
Mutta antakaa nyt HYVIÄ syitä naimisiin menolle UUDESTAAN???
Jos me erottas niin en kyllä enää menis naimisiin...
Mitä se siinä suhteessa muuttaa??? Tuleeko siitä suhteesta parempi kun mennään animisiin vai mitä?
Vierailija:
Mutta antakaa nyt HYVIÄ syitä naimisiin menolle UUDESTAAN???
Jos me erottas niin en kyllä enää menis naimisiin...
Jos SINÄ et tekisi jotain, se ei tarkoita, että kukaan muu ei voi niin tehdä.
Ihan sama, MINÄ olen tehnyt kolme lasta, en ymmärrä miksi joku tekee yhden tai neljä.MINÄ asun keerostalossa, miksi joku asuu omakotitalossa, MINÄ leikkautan hiukseni lyhyeksi, miksi kaikki muutkin ei leikkauta, MINUN nimeni on Liisa, miksi joillakin on joku muu nimi.....
Vierailija:
Mitä se siinä suhteessa muuttaa??? Tuleeko siitä suhteesta parempi kun mennään animisiin vai mitä?
ainoo oli että tuli sama sukunimi tietty oisin voinu pitää omanikin...
Minä en edes tiedä miksi mentiin naimisiin kunhan mentiin...
sen takia nyt kyselenkin että onko se muuttanut jotain se teidän naimisiin meno vai miksi menitte???
Miksi sitä nyt ylipäätään mennään naimisiin? Sama kai se monesko kerta se on!
Useimmat kai menevät naimisiin siksi kun rakastavat toisiaan ja haluavat sen olevan virallisesti tunnustettu suhde. Kaikki eivät halua tätä virallista puolta, mutta jotkut haluavat.
Minä olen näitä jotka haluavat. Häät ensi viikon lauantaina.
Jos entisessä avioliitossa oli kovin onneton ja sitten eron jälkeen löytää onnen & rakkauden, niin miksi ei naimisiin? Jos vaikka lapsia tekevät yhdessä vielä ja ostavat yhdessä asunnon..