Vierailija

Kai minä alan lähennellä sitä ikää, sinne suuntaanhan tässä ollaan menossa (yllättävää kyllä). Nimittäin viimeisen parin viikon sisällä kaksi (2 kpl) nohevaa sekä komeaa nuorta herraa on aika ilmiselvästi osoittanut seurassani että pitävät minua aivan muuna kuin yli-ikäisenä täti-ihmisenä. Ällistyttävää. Eipä siinä, en minä sano että se pahalta tuntuisi. Molemmilla on aivan taatusti nuorista näteistä naisista mistä valita, joten täytyy kyllä sanoa että kummastuttaa. En minä nyt sentään vielä niin aistini menettänyt fossiili ole ettenkö muistaisi mistä kaikesta tahattomastakin sen tahtomattaankin huomaa jos mies on kiinnostunut. Täytyykin tästä mennä nitropurkille, sen verran hurjia tällaiset havainnot ovat tässä iässä. :'D

• ylös 3
  • alas 1

Kommentit (5)

Vierailija

mulla menee väärinpäin. kattelen sillä silmällä huomattavasti vanhempia miehiä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kai minä alan lähennellä sitä ikää, sinne suuntaanhan tässä ollaan menossa (yllättävää kyllä). Nimittäin viimeisen parin viikon sisällä kaksi (2 kpl) nohevaa sekä komeaa nuorta herraa on aika ilmiselvästi osoittanut seurassani että pitävät minua aivan muuna kuin yli-ikäisenä täti-ihmisenä. Ällistyttävää. Eipä siinä, en minä sano että se pahalta tuntuisi. Molemmilla on aivan taatusti nuorista näteistä naisista mistä valita, joten täytyy kyllä sanoa että kummastuttaa. En minä nyt sentään vielä niin aistini menettänyt fossiili ole ettenkö muistaisi mistä kaikesta tahattomastakin sen tahtomattaankin huomaa jos mies on kiinnostunut. Täytyykin tästä mennä nitropurkille, sen verran hurjia tällaiset havainnot ovat tässä iässä. :'D

Olet tosiaan OFF.

Nitroja ei ole syöty purkista tabletteina sitten 60-70 lukujen taitteen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Nitrot saattoivat olla vitsi, ehkä, vai mitä luulet. Siis ihan oikeastihan minun piti vetää huomattavasti järeämpää kamaa ja kaksin käsin, jotta rauhoitun näiden huomioideni jälkeen. :D

Vierailija

Haha:D joku elää kuvitelmissaan. Nuoret miehet ovat olleet vain kohteliaita tädille.

Yksi opiskelukaverini kertoi kuinka hän oli kerran kohteliaisuuttaan tarjonnut vanhalle tädille (työkaveri) kahvit ja tämä oli heti alkanut "lähennellä" ja puhua kaksimielisiä:D

Vierailija

Jos Puumailmiö olisi totta, miksei koskaan näe kadulla kaksikymppistä komeaa nuorta miestä 35+ naisen kanssa?
 Nyt oikeasti herätys:D

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.