Kommentit (7)

Vierailija

No eipä tuo nyt ihan mahdottomaksi vielä näyttänyt menevän! Itselläni oli sellainen vatsa, että kahdella kädellä sain pidellä kiinni, kun esim. käännyin sängyssä. Joskus tuntui, että vatsa rojahtaa hallitsemattomasti toiselle puolelle. Se oli kuin maapallo, jonka eteläpuolelle en nähnyt varmaan puoleen vuoteen. Ensimmäisen raskauskuukauden jälkeen työkaverit jo onnittelivat, vaikka en ollut kertonut tietysti mitään. Painoa ei tullut kuin vähän yli kymmenen kiloa, mutta kaikki vatsan kohdalle. Lapset syntyivät viikolla 37 ja painoivat kolme kiloa. Erilliset istukat.

Vierailija

Itse myös odotan di di kaksosia ja nyt rv 14+6 ja mahani jo isompi kuin tuossa rv 22. Ja kiloja tullut vain 3 eli kaikki mahaan...(ihan normipainoinen olin / olen). Miltäköhän mä sitten näytän rv 30 + ? Pelottaa. 

Vierailija

Mun maha on samankokoinen vaikka odotan vain yhtä. :o Nyt rv 31+1. Vai olisikohan mun maha vielä jopa himpun isompi, kun vertaa tuon jutun naisen vatsaan samoilla viikoilla. Tämä on toinen lapseni. Esikoisesta maha kasvoi hieman hitaammin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat