Vierailija

Olen ollut töiden ym. takia stressaantunut, ja illalla tiskattuaan ja luettuaan lapsille iltasadun ja nukutettuaan heidät, mies meni sänkyyn. Minä menin jonkun ajan päästä perässä, ja sanoin siinä että kylläpä taas on yläselkä jumissa ja meinasin alkaa nukkua, mies sanoi että hän voi hieroa ja kävi hakemassa lääkevoiteen kaapista, ja hieroi mun yläselkää ja niska-hartiaseutua. Kun hierominen oli ohi, hän alkoi hivellä mua muualtakin ja se sitten johti rakasteluun ja sain kaksi (emätin)orgasmia, sitten vielä siinä tavalliseen tapaan siliteltiin sylikkäin toisiamme aika kauan ennenkuin alettiin nukkua. Meni niin myöhään että en aamulla oikein jaksanut nousta kun lapset heräsi, mies nousi ylös ja minä vetelehdin sängyssä yli puoleen päivään, vieläkään en ole edes suihkussa käynyt, mies lähti lasten kanssa ulkoilemaan.
12 vuotta naimisissa, ei ole aina onnea ja auvoa, mutta aina muistan että mulla on hyvä mies, ja me rakastetaan toisiamme.
Tämä vaan ihan vastapainoksi, ettei tarvi miesviha-ukkelin itkeä että aina miehiä haukutaan.

• ylös 37
  • alas 4

Kommentit (15)

Vierailija

Ihan kiva, mutta too much information. Ne orkkusi olisit voinut pitää omana tietonasi.

• ylös 50
  • alas 4
Vierailija

Ihanaa. Mullakin on hyvä ja huomioonottava mies. Pidetään mekin myös miehistämme huolta ja hemmotellaan takaisin <3

• ylös 14
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva, mutta too much information. Ne orkkusi olisit voinut pitää omana tietonasi.

Koska täällä on mitään pidetty omana tietona :) ?

• ylös 12
  • alas 3

Ihanat, pitäkää tosta kiinni! :)

Eikä haittaa yhtää jos vähän yksityiskohtasesti kertoo, ei kai niissä orgasmeissakaa mitää ihmeellisempää oo mitä muutenkaan tekstissäs. 

Vierailija

Taas hyvä esimerkki siitä että miehen pitää huolehtia aivan kaikesta, että naiselle kelpaa. Jos vain oli osallistunut töihin omalta osaltaan, olisit valittamassa kotitöiden epätasaisesta jakamisesta.

Vierailija

Ei ole tarkoitus kuulostaa katkeralta tms mutta eikö tuollainen kuulu ihan normaaliin parisuhteeseen? En mä ainakaan vähempään tyytyisi. Me hierotaan toisiamme aina kun on tarvetta ja rakastellaan harva se ilta. Silitellään ja pussaillaan ja puhutaan kauniita. Tehdään toisillemme palveluksia ja rakkauden tekoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Taas hyvä esimerkki siitä että miehen pitää huolehtia aivan kaikesta, että naiselle kelpaa. Jos vain oli osallistunut töihin omalta osaltaan, olisit valittamassa kotitöiden epätasaisesta jakamisesta.

Kyllä, me yhdessä huolehditaan aivan kaikesta, ne mitä ei jakseta jää tekemättä. Musta on kiva juttu että vaikka mun mies ei ole mikään romanttinen, eikä puhu hempeitä ym. aina välillä näyttää sen että rakastaa, ei sen tarvi ostaa mitään tehdäkseen musta onnellisen, ja tietysti itekin teen hänelle asioita jotta hän pystyisi olemaan elämäänsä tyytyväinen. 

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No wow.. eikä sentin hyrrääkään kulunut!!! :D

Ei kun... kyllähän tuo lääkevoide on jotain maksanut! Ei ilta nyt ihan ilmaiseksi tullut kuitenkaan. :D

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat