Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Miksi suhtaudutte kuin joihinkin supertähtiin tai parhaisiin ystäviinne? Noissa blogeissahan jotkut maksuhäiriöitä omaavat haaveilijateinit postaavat kuvia aamiaisistaan ja kengistään? Naiset ovat kyllä tosi yksinkertaisia! Alkakaahan selittää!

• ylös 5
  • alas 2

Kommentit (11)

Vierailija

Koska tunnen niitä kirjoittavia ihmisiä ja pidän heistä. Luen vain hyviä blogeja. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koska tunnen niitä kirjoittavia ihmisiä ja pidän heistä. Luen vain hyviä blogeja. 

Niin varmaan, kyllä se on nähty mistä "blogeista" täälläkin keskustellaan. Menehän nyt vaikka röihin siitä, aikuinen ihminen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan, kyllä se on nähty mistä "blogeista" täälläkin keskustellaan. Menehän nyt vaikka röihin siitä, aikuinen ihminen!

En minä luekaan niitä blogeja, joista täällä enimmäkseen "keskustellaan". On olemassa järkeviä ja hyviäkin blogeja. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En minä luekaan niitä blogeja, joista täällä enimmäkseen "keskustellaan". On olemassa järkeviä ja hyviäkin blogeja. 

Koita nyt jo ymmärtää, että maailma ei pyöri yksinomaan sinun ympärilläsi!!!!!!!!11

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Koita nyt jo ymmärtää, että maailma ei pyöri yksinomaan sinun ympärilläsi!!!!!!!!11

Heh, jos olet ap, niin minkälaisia vastauksia sitten odotit esittämääsi kysymykseen? Ja jos et ole, niin mitä minulle länkytät.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Heh, jos olet ap, niin minkälaisia vastauksia sitten odotit esittämääsi kysymykseen? Ja jos et ole, niin mitä minulle länkytät.

Kukahan tässä länkyttää????? 

Vierailija

Itse rupesin lukemaan blogeja kun laskettu aika oli ja meni ja netflix koluttu läpi useaan otteeseen

Vierailija

hahahahaah :DD

Yhtäkkiä koko palsta seuraakin vain jotain "parempi" blogeja. Kumma kun joka toinen aloitus palstalla liittyy FFP-Jenniin, Chicago-Iidaan tai Värikkääseen Pipsaan.

Ette te mua huijaa, ette edes itseänne. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Yhtäkkiä koko palsta seuraakin vain jotain "parempi" blogeja. Kumma kun joka toinen aloitus palstalla liittyy FFP-Jenniin, Chicago-Iidaan tai Värikkääseen Pipsaan.

En mä ole ikinä avannut noita keskusteluja edes, joten en tiedä.

Muista, että tällä palstalla käy noin 700.000 uniikkia ip-osoitetta, joten samat ihmiset ei keskustele täällä kaikissa keskusteluissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei niistä hyvistä blogeista kannata täällä enempää hiiskuakaan, ettei ääliöporukka mene niihin. Nuokaan, joita mainitset eivät ole huonoja blogeja, ovat vain joutuneet typerysten hampaisiin. Siksi hyvistä ollaan hiljaa.