Vierailija

Olen siis noin kolmekymppinen feministimies. Vaikka seksimme on aina ollut molempia tyydyttävää, niin puolisoni on useaan otteeseen ääneen pohtinut sitä, miltä tuntuisi olla miehen roolissa. Hän perusteli sitä myös sillä, että tasa-arvo ei välillämme toteudu, jos emme välillä vaihda osia ja näe ns. kolikon molemmat puolet. En oikeastaan keksinyt mitään hyvää vasta-argumenttia tälle ja ostin itse meille strap-on vyön ja kolme eri kokoista dildoa.

Eräänä päivänä yllätin sitten vaimoni odottamalla häntä töistä pylly pystyssä makuuhuoneessamme dildot siistissä rivissä uhmakkaasti kattoa kohden sojoittaen. Aluksi hän oli hieman hämmästynyt, mutta innostui nopeasti asiasta.

Nykyisin harrastamme tasapuolisesti seksiä niin, että yhtä "tavanomaista" yhdyntää kohden hän saa panna minua yhtänpitkään valitsemallaan dildolla. Se on uudistanut seksielämämme ja opettanut minulle monia uusia asioita, kuten hellyyttä ja rentoutta. Olen myös oppinut nauttimaan suuresti eturauhasestani ja voin suositella peppuseksiä kaikille miehille. On ihanaa olla puolisoni narttu ja olla otettavana. Usein pidättelen orgasmiani tavallisessa seksissä, jotta puolisoni antaisi minullekin kovaa mahdollisimman pitkään. Nainen myös arvostaa minua nykyisin enemmän, koska on huomannut kuinka rankkaa paneminen miehelle voi joskus olla.

Naisen peppuun me emme koske, koska sitä ei ole tehty yhdyntää varten.

Kertokaas muut kokemuksia miehen pepun hyväilystä.

• ylös 4
  • alas 10

Kommentit (1)

Vierailija

Toki provoilet tuon feminismi - höpöttelysi perusteella, mutta jos olisit seksipalstalla niin näkisit että strap-on - leikit eivät ole mitenkään harvinaislaatuisia. Eivätkä ne edellytä feministisyyttä tai muuta ideologista kannanottoa vaan kokeilunhalua ja avoimutta harrastaa sellaista seksiä mikä hyvältä tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.