Vierailija

Minusta se tuntuu todella pahalta. Olen nainen. Inhottaa miten miehet kokee oikeudekseen ja ihan luonnolliseksi asiaksi tehdä sitä ja monet naiset vielä alistuvat siihen hyväksyen tällaisen käytöksen tai/ja tehden itse itsestään seksiobjektin. Mielestäni miehet seksualisoi ja välineellistää naisten kehoja ja koko naista ihan hirveästi, ei oikein osata kohdata naista kunnioittavasti yksilönä, persoonana, sieluna, älykkäänä ja tuntevana olentona. Voin pahoin tällaisessa kulttuurissa, minun on vaikeaa usein olla täällä. Harmillisen vähän löytyy sellaisia miehiä, jotka eivät koe naisia jonain välineinä, joiden kautta he pääsevät tavalla tai toisella tyydyttämään seksuaalisia tarpeitaan tai oleta, että naisten pitäisi ulkonäöllään ja käyttäytymisellään ansaita miehen seksuaalista mielenkiintoa. Koen välillä miesvihaa paljon tämän takia. Ja tuntuu, etten koskaan ehkä tule löytämään sellaista miestä, joka ansaitsisi minut kunnioittavalla käytöksellään. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

• ylös 41
  • alas 13

Sivut

Kommentit (50)

Vierailija

Ei ahdista, kun jättää sellaiset miehet pois elämästään heti asian tullessa ilmi.

• ylös 21
  • alas 1
Vierailija

Ikään kuin naiset näkisivät miehet mitenkään muuten kuin seksuaalisessa mielessä. Naisten seksuaalisuus on monimutkaisempaa, joten sitä on vaikeampi lähteä kritisoimaan.

• ylös 4
  • alas 20
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Naiset itse tekee itsestään objekteja.

• ylös 10
  • alas 8
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ahdista, kun jättää sellaiset miehet pois elämästään heti asian tullessa ilmi.

No en mäkään sellaisien miesten kanssa hengaile, mutta kyllä tähän ilmiöön olen törmännyt ja törmään varmaan tulevaisuudessakin siitä huolimatta, tahtomattani. :( -Ap

• ylös 22
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lue vähemmän feministi sontaa.

Olen nämä ilmiöt havainnut ihan itse elämässäni, ilman feministisen kirjallisuuden lukemista. Feministinen kirjallisuuskin usein vain ahdistaa, koska sitä kautta joudun taas tämän kamalan asian kanssa tekemisiin ja haluan mahdollisimman paljon olla elämässäni erossa tästä ilmiöstä. Ja se tekee minusta vähän estyneen.

• ylös 20
  • alas 4
Vierailija

Eihän nainen voi olla sukupuoiliasioissa muuta kuin objekti eli kohde ja mies subjekti eli tekijä.

Koska:

1) Naisella on reikä ja miehellä on kalikka.

2) Sukupuoliyhdynnässä penis työntyy vaginaan, ts. mies panee ja naista pannaan. Uros astuu naaraan.

Tämä on pelkkää biologiaa eikä siitä tarvitse tuntea miesvihaa, koska eihän naaras voi astua urosta.

• ylös 14
  • alas 31
Vierailija

Sitten mietityttää, kun miehet ovat itse usein melko rumia tai tavallisia naamaltaan, että miten heillä on muka varaa vaatia naisia olemaan kovin kauniita? Miehet väittävät olevansa naisia esteettisempiä, mutta miksi se ei näy miesten omassa ulkonäössä tai vaikka kodinsisustuksessa. Toki löytyy oikeasti esteettisiä miehiäkin, mutta ovat suhteellisen harvassa. Kyllä nainen on se esteettisempi sukupuoli mielestäni, naisille on ominaisempaa luoda kauneutta ympärilleen. Ehkä miehillekin on, mutta se ei vain kuulu miehille ominaiseen matcho/maskuliiniseen kulttuuriimme?

• ylös 22
  • alas 7
Vierailija

Välillä tämän kyllä huomaa erityisesti, kun kuvittelee naisia kommentoivien tekstien koskemaan miestä. Miehistä ei ikipäivänä puhuttaisi samalla tavalla. Kuitenkin noin puolet maapallon ihmisistä pitää omana seksuaalisena kohteenaan miehiä, ja silti asetelmat ovat erittäin harvoin toisinpäin. Tämä on vallankäyttöä. Ihan samoin, kuin esimies voi kommentoida alaisensa (erityisesti naisen) ulkonäköä, samaa ei voi tehdä toisinpäin. Kommentoimalla ja objektisoimalla samalla viivalla oleva mies nostaa itsensä valta-asemaan naiseen nähden. Tämä on niin systemaattista, ettei sitä aina edes huomaa, ennen kuin pysähtyy miettimään olisiko itse voinut luontevasti toimia samoin.

Vituttaahan se.

• ylös 24
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olen nämä ilmiöt havainnut ihan itse elämässäni, ilman feministisen kirjallisuuden lukemista. Feministinen kirjallisuuskin usein vain ahdistaa, koska sitä kautta joudun taas tämän kamalan asian kanssa tekemisiin ja haluan mahdollisimman paljon olla elämässäni erossa tästä ilmiöstä. Ja se tekee minusta vähän estyneen.

Voit syyttää mediaa joka puskee seksiä päivittäin ja nyky musiikkia. Vastahan se teidän ihailema robin julkaisi tällaisen nylkytys kappaleen, jota täällä kovin kehuttiin. Te ihmiset syötte tätä paskaa, kun sitä teille syötetään, koska olette yksinkertaisia.

• ylös 28
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eihän nainen voi olla sukupuoiliasioissa muuta kuin objekti eli kohde ja mies subjekti eli tekijä.

Koska:

2) Sukupuoliyhdynnässä penis työntyy vaginaan, ts. mies panee ja naista pannaan. Uros astuu naaraan.

Tämä on pelkkää biologiaa eikä siitä tarvitse tuntea miesvihaa, koska eihän naaras voi astua urosta.

Ihan ihme käsityksiä. Ihan niin kuin naisella ei olisi seksuaalisia haluja tai tarpeita. Tai nainen ei olisi seksissä myös yhtälailla subjekti, kuin mieskin. Käy sääliksi niitä naisia, joita sinä nait, koska tuo asennoitumisesi sukupuoliin ja seksiin välittää minulle, että sinulta saa huonoa seksiä, et kykene aidosti ja kunnioittavasti kohtaamaan naista.

• ylös 31
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Koska:

Mitä helvettiä, minä panen reikäni tuon kalikan ympärille. Käytännössäkin mies antaa (spermaa) ja minä otan. Miten niin en ole subjekti?

• ylös 27
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Voit syyttää mediaa joka puskee seksiä päivittäin ja nyky musiikkia. Vastahan se teidän ihailema robin julkaisi tällaisen nylkytys kappaleen, jota täällä kovin kehuttiin. Te ihmiset syötte tätä paskaa, kun sitä teille syötetään, koska olette yksinkertaisia.

Jeesus, mitä ylimielisyyttä ja yleistämistä. Itse kuvittelet olevasi jotenkin täydellinen, muiden yläpuolella? :D Naisia on kyllä objektisoitu ja alistettu ennen nykyaikaista mediaa.

• ylös 6
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Naiset itse tekee itsestään objekteja.

Alapeukuttajilta kysyisin, että miehetkö ne pakotti tuonkin naisen menemään puolialasti lavalle persettään keikuttamaan? Kyllä hän ihan omasta vapaasta tahdostaan meni sinne rahasta myymään ruumistaan katsojille. Varmasti olisi pelkällä musiikillakin myynyt, mutta tietystihän sitä myy enemmän kun kauppaa siihen päälle vielä seksikästä naisen kroppaa.

• ylös 7
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sitten mietityttää, kun miehet ovat itse usein melko rumia tai tavallisia naamaltaan, että miten heillä on muka varaa vaatia naisia olemaan kovin kauniita? Miehet väittävät olevansa naisia esteettisempiä, mutta miksi se ei näy miesten omassa ulkonäössä tai vaikka kodinsisustuksessa. Toki löytyy oikeasti esteettisiä miehiäkin, mutta ovat suhteellisen harvassa. Kyllä nainen on se esteettisempi sukupuoli mielestäni, naisille on ominaisempaa luoda kauneutta ympärilleen. Ehkä miehillekin on, mutta se ei vain kuulu miehille ominaiseen matcho/maskuliiniseen kulttuuriimme?

Koska miehen status ja varallisuus ovat naisille tärkeämpiä ominaisuuksia kuin ulkonäkö.

Kun kerran naiset ovat hypergamisia, niin kai miehelläkin on oikeus vaatia jotakin rahojensa vastineeksi?

Ihan ilman mitään vastinettako pitäisi antaa naisen lompakkoloisia?

• ylös 9
  • alas 11
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Välillä tämän kyllä huomaa erityisesti, kun kuvittelee naisia kommentoivien tekstien koskemaan miestä. Miehistä ei ikipäivänä puhuttaisi samalla tavalla. Kuitenkin noin puolet maapallon ihmisistä pitää omana seksuaalisena kohteenaan miehiä, ja silti asetelmat ovat erittäin harvoin toisinpäin. Tämä on vallankäyttöä. Ihan samoin, kuin esimies voi kommentoida alaisensa (erityisesti naisen) ulkonäköä, samaa ei voi tehdä toisinpäin. Kommentoimalla ja objektisoimalla samalla viivalla oleva mies nostaa itsensä valta-asemaan naiseen nähden. Tämä on niin systemaattista, ettei sitä aina edes huomaa, ennen kuin pysähtyy miettimään olisiko itse voinut luontevasti toimia samoin.

Vituttaahan se.

Lähtisin sellaisesta työpaikasta heti menemään, jossa joku esimies alkaisi kommentoida mun ulkonäköä!

• ylös 12
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jeesus, mitä ylimielisyyttä ja yleistämistä. Itse kuvittelet olevasi jotenkin täydellinen, muiden yläpuolella? :D Naisia on kyllä objektisoitu ja alistettu ennen nykyaikaista mediaa.

Olen kaukana täydellisestä, mutta tiedän sentään missä mennään ja minne ollaan menossa.

Vierailija

Naisten objektisointi on oleellinen osa miehen seksuaalisuutta. Mies kiihottuu siitä kaikista eniten, että näkee kauniin muotoisen naisesineen. Kauppojen mallinuketkin kelpaavat. Hyväksy se, niin olet femakkoudesta parantumisen tiellä.

• ylös 4
  • alas 10
Vierailija

Aloitus oli aloittajan omaa miesvihaa ja mutua , vailla mitään tosipohjaa, faktoja tai esimerkkejä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat