Vierailija

Erityisesti yläasteella kun kaikki on epävarmoja vartalonsa suhteen pakotetaan kaikki riisuitumaan sinne alasti muiden silmien alle. Meillä liikanope jopa pakotti saunaan kaikki. Siitä voisi tulla ehdollista, ne jotka haluaa voi mennä, ne jotka ei menee vaikka lenkille. Muistan myös kun olin ainoa joka ei osannut opettaa ja meidän opettajan opetustaktiikka oli laittaa mut sinne keskelle allasta ja kun en saanut henkeä ja hukuin ei tullut auttamaan vaan kutsui luonsa.

• ylös 41
  • alas 41

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

Vähän tarkempaa otsikointia, kiitos. Sen perusteella voisi päätellä että koulussa, siis luokkahuoneissa, uidaan.

• ylös 5
  • alas 51
Vierailija

No selvisit kuitenkin hukkuneena sinne altaan reunaan kun siinä kirjoittelet. Oletko ikinä harkinnut hommia varajeesuksena?

• ylös 64
  • alas 6
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Lopetetaan nokkahuilu-kokeet ja laulukokeet kanssa, samoin liikunta ylipäätään, kielissä ei tarvitse harjoitella ääntämistä muiden kuullen ja matikan vastauksien ei tarvis olla oikein, riittäis kun parhaansa yrittää...

Voi helvetti näitä nykyajan kakaroita. On syynsä, että opetussuunnitelman mukaiset asiat tehdään.

• ylös 31
  • alas 18
Vierailija

Meillä kaikki lapset (tyttöjä) ovat aina tykänneet käydä koulun järjestämillä uimahallireissuilla. Olen tästä tosi iloinen, koska itse tein kuolemaa kun piti lähteä halliin. Lapset ovat erilaisia.

• ylös 24
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lopetetaan nokkahuilu-kokeet ja laulukokeet kanssa, samoin liikunta ylipäätään, kielissä ei tarvitse harjoitella ääntämistä muiden kuullen ja matikan vastauksien ei tarvis olla oikein, riittäis kun parhaansa yrittää...

Voi helvetti näitä nykyajan kakaroita. On syynsä, että opetussuunnitelman mukaiset asiat tehdään.

Vähän eri asia nakuilla ja näyttää siinä vartalonsa anoriktona kuin tehdä matikan tehtäviä mamma :)

• ylös 18
  • alas 21
Vierailija

Minä vihasin aikoinaan tuota koulu-uintia, kiitos uimaopettajan. Valitettavasti samainen tyyppi on nyt oman lapseni uimaopettaja ja se on vienyt myös hänen intoaan käydä uimassa luokan kanssa.

• ylös 22
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä kaikki lapset (tyttöjä) ovat aina tykänneet käydä koulun järjestämillä uimahallireissuilla. Olen tästä tosi iloinen, koska itse tein kuolemaa kun piti lähteä halliin. Lapset ovat erilaisia.

Siksi ehdotinkin että sinne voisi mennä ne jotka haluaa. Muistan myös miten siellä uivat papat katsoivat lapsia muna pystyssä, hyi.

• ylös 12
  • alas 18
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Siksi ehdotinkin että sinne voisi mennä ne jotka haluaa. Muistan myös miten siellä uivat papat katsoivat lapsia muna pystyssä, hyi.

Nyt taisi omat fantasiat jo sekaantua muistoihin.

• ylös 27
  • alas 4
Vierailija

Sitä pitäisi lisätä  ala-asteella. Nykyisellä  määrällä -> 3 krt vuodessa ei ole kyllä yhdellekään lapselle hyötyä uimataidon suhteen.

Yläasteella sitä ei sitten enää tarvitsisi, koska tosiaan sen ikäiset ovat hyvin haluttomia uimaan. Tuossa just kolme vuotta sain seurata touhua. 

• ylös 29
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Nyt taisi omat fantasiat jo sekaantua muistoihin.

Taisi teksti kuvata sinua pappa? Sellaisiahan ne pedofiilit on, luulevat että lapset janoavat niiden ryppyistä lihamakkaraa :)

• ylös 4
  • alas 14
Vierailija

Ennemminkin voisi lopettaa hiihdon. Tyttäreni kävi hiihtämässä viime viikolla vesisateessa, jäisellä ladulla. Onneksi monot mahtui vielä ja muutkin varusteet löytyi. Pahimmillaan joudut ostamaan uudet varusteet lapselle ja niitä käytetään pari kertaa.

• ylös 2
  • alas 10
Vierailija

Inhosin aina koulu-uintia. Mulla oli ihan pienestä asti todella huono itsetunto, se koko vaatteiden vaihtaminen ja suihkussa käyminen oli niin minuuttipeliä että paniikki vaan tuli ja lisäksi siellä uimahallissa paleli aina ihan hulluna kun piti seistä altaan vieressä vaikka kuinka kauan ennenkuni sai sinne kylmään veteen pulahtaa.

Kyllähän niistä selvisi, mutta ei se mukavaa ollut. Yläasteella ja lukiossa onneksi sai menkkojen varjolla lintsata edes muutamat uinnit.

• ylös 16
  • alas 1
Vierailija

Missähän yläasteella on pakotettu alasti keskenään pukuhuoneisiin genitaaleja vastakkain hieromaan?

Vierailija

Juu, onhan se totta että hukkumistilastoissa tuo sepalus auki olevien miesten osuus on vähän turhan suuri. Kaipa sen saisi peitettyä paremmin jos olisi enemmän hukkuneita noin yhteensä. Hyvä idea, AP!

Vierailija

Mitä jää jäljelle liikunnassa:

Ei hiihdetä, eikä luistella, koska ne on perseestä eikä ole varaa hankkia välineitä ja koulun välineet on sieltä samasta perseestä.

Ei uida, koska joutuu olemaan alasti suihkussa ja n. 90 % tytöistä on menkat jatkuvasti

Ei pelata mitään pelejä, koska joukkuevalinnat ovat kamalia tilanteita

Samasta syystä ei mitata yhtään mitään, ei juoksua, ei hyppyjä, ei heittoja.

Lopetetaan liikunta siis kokonaan, koska aina joku on huonompi. Lopetetaan samalla musiikki (se vasta nöyryyttää, kun ei osaa yhtään laulaa), käsityöt, kuvaamataito.

Itseasiassa kaikki kouluaineet, koska voi joutua pitämään esitelmiä, puhumaan vieraita kieliä muiden kuullen, vastaamaan tunnilla muiden kuullen. Oikeastaan koko koulun voisi lakkauttaa.

• ylös 17
  • alas 3
Vierailija

En koskaan oppinut uimaan, kiitos koulun uimahallireissujen. Ne olivat niin traumatisoivia tällaiselle herkälle tytölle, että aloin vältellä kloorinhajuisia halleja ja vettä.

Tänä päivänäkin olen uimataidoton. Toisaalta todennäköisyys sille, että kuolisin esim. juhannuksena hukkumisonnettomuudessa, on poikkeuksellisen pieni, koska en ikinä mene veden varaan, en myöskään veneellä.

• ylös 11
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Missähän yläasteella on pakotettu alasti keskenään pukuhuoneisiin genitaaleja vastakkain hieromaan?

Väitinkö mitään tälläistä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei hiihdetä, eikä luistella, koska ne on perseestä eikä ole varaa hankkia välineitä ja koulun välineet on sieltä samasta perseestä.

Ei uida, koska joutuu olemaan alasti suihkussa ja n. 90 % tytöistä on menkat jatkuvasti

Lopetetaan liikunta siis kokonaan, koska aina joku on huonompi. Lopetetaan samalla musiikki (se vasta nöyryyttää, kun ei osaa yhtään laulaa), käsityöt, kuvaamataito.

Itseasiassa kaikki kouluaineet, koska voi joutua pitämään esitelmiä, puhumaan vieraita kieliä muiden kuullen, vastaamaan tunnilla muiden kuullen. Oikeastaan koko koulun voisi lakkauttaa.

Väitinkö myös jotain tälläistä? En

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Koulun sijasta nämä teinit malmikaivoksiin tekemään 16 tunnin päiviä. Loppuisi valitus koulusta

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.