Vierailija

Okei mammat, jelppikääs vähän. Eli tilanne on tämä: olen tutustunut erääseen mieheen jo vuosia sitten - kyseessä pahimman luokan pleijeri, johon menin ihastumaan ja joka lopulta särki sydämeni, koska olisin halunnut enemmän ja hän taas halusi bilettää ja panna. Emme ole olleet pitkään aikaan missään tekemisissä, itse olen ollut parissa pitkässä suhteessa, nyt sinkkuna. Hänelläkin on takana kuitenkin muutamia parisuhteita. Jotenkin olemme taas viime aikoina päätyneet pitämään yhteyttä ja harrastamaan seksiä. Olemme ikään kuin tutustuneet nyt uudelleen, 13 vuotta ensitapaamisemme jälkeen. Vaikka tunnistan taustalla yhä saman vanhan pleijerin ja olen siksi ollut tosi varovainen (ja päätellyt, että pidetään vähän aikaa nyt kivaa), mies onkin alkanut osoittaa toisenlaista kiinnostusta. Mies on siis todella hyvännäköinen ja saisi takuulla kenet tahansa - itse olen enemminkin vaatimaton ja harmaampi naapurintyttö, enkä läheskään "samaa tasoa" hänen kanssaan. Kaikesta huolimatta mies on alkanut puhua parisuhteesta ja siitä, että haluaisi lapsen kanssasi. Hän on jo muutamankin kerran puhunut siitä, että haluaisi kanssani oikean suhteen, mutta olen itse jotenkin ohittanut nämä ulostulot ja ajatellut, että hän vain sekoilee.

Kertokaa mitä teen! En vaan jotenkin voi uskoa, että hän voisi oikeasti olla kiinnostunut minusta. Olen myös jo nuorena iskostanut mieleeni, että pelimiestä ei voi kesyttää, eivätkä he koskaan muutu. Eivätkä varmaan koskaan täysin muutukaan, mutta onko teillä muilla kokemusta tällaisesta miehestä? Olenko ihan idiootti? :D

• ylös 17
  • alas 10

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Et ajattele kovin viisaasti, haluat siis uskotella itsellesi että tämä pleijeri on muuttunut vaikka tiedät varsin hyvin että ihmiset eivät muuta perusluonnettaan.

Hän ehkä haluaa sen oman lapsen tai 2 mutta kun ne on saatu niin sama meno jatkuu kuin ennenkin.

• ylös 36
  • alas 5
Vierailija

Moip! Mun pelimies oli kiltisti vuoden, mitä nyt alkoholia veti ihan kunnolla vklpsin. Nyt mies on "puhunut mulle kauniilta kuullostavia lauseita" tarkoittamatta niitä. Kertoi juuri tänään kun otin asian puheeksi, kun sanoi potkasevansa mun nenän säpäleiksi.
Esim 1. Tehdään lapsi olen sun tukenasi.
Esim 2. En ikinä voisi sua satuttaa.
Esim 3. Kotityöt on molempien juttu. Tms.
Olen raskaana, mies hakkaa, juo, ja minä olen kotivaimo.
Meillä on myös koira, joka jäi minun kontolleni sen jälkeen kun kasvoi isoksi. Mä olen ainakin luovuttanut jo. Paska on aina paskaa vaikka ois millasessa pussissa.. ;)

• ylös 22
  • alas 5
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei hän varmasti olekaan muuttunut, ainakaan täysin, mutta selvästi rauhoittunut iän myötä. Enkä usko, että hän koskaan pääsisikään täydellisesti eroon taipumuksestaan, koska naiset juoksevat perässä, mutta itse olen ollut enemminkin vähän vapaampien suhteiden kannattaja, sillä en edes usko ihmisen täydelliseen yksiavioisuuteen. Pelisäännöistä pitää kuitenkin sopia, sillä kenenkään kynnysmatoksi en aio ryhtyä.

AP

• ylös 4
  • alas 22
Vierailija

Siis äijä oli jotain 13 vuotta sitten joten sen on oltava sama nyt? Ettekö te oo muuttunut tuossa ajassa?

• ylös 16
  • alas 2
Vierailija

Voi kauheeta, millaisia kokemuksia teillä on, tsemppiä!! :( Nyt äkkiä pois tuollaisesta suhteesta nro 2! Tämä just epäilyttää, että jaksaisiko kuitenkaan sitä lapsiperheen elämää kovin pitkään. Tämä mies ei kyllä ole kuitenkaan tippaakaan väkivaltainen tai muuten aggressiivinen.

AP

Vierailija

Pelimiehen kriisi, kaikki muut pariutuu ympärillä ja mies on alkanut tajuta vanhenevansa. Tällainen mies pariutuu juurikin jonkun vaimotyyppisen kanssa. Hetken päästä kun vauva-arki iskee päälle mies alkaa haikailla "vanhoja hyviä aikoja" ja sortuu pettämään jonkun tyrkyn tissibimbon kanssa. Ei tiikeri raidoistaan pääse.

• ylös 33
  • alas 0
Vierailija

Koska sinä tiedät millainen pleijeri mies on, niin sinuun eivät pure tavanomaiset lirkuttelut. Mies on huomannut sen, ja laittaa nyt isompaa vaihdetta silmään, sillä eihän hän voi antaa periksi. Onhan hurmaavan pelimiehen saatava tuollainen varpunen valloitetuksi. Noloa on, jos hänen tasoisensa mies ei saa sinua polvilleen. Jos sen eteen joutuu tekemäänkin vähän enemmän töitä, niin kyllä se sitten palkitsee, kun sinä itket hänen peräänsä.

• ylös 21
  • alas 1
Vierailija

Ihmiset muuttuvat kyllä ajan myötä. Mutta ennen lapsen hankkimista kannattaisi kyllä kokeilla kahden aikuisen normaalia suhdetta, missä jaetaan muutkin kokemukset kuin paneminen.

• ylös 18
  • alas 1
Vierailija

Eipä sillä ole mitään väliä, että onko mies muuttunut vai ei. Sillä ei teidän välillä voi kovin hyvää luottamusta olla, vaikka kuinka olisitte perhe. Sinä joutuisit aina miettimään, että onko mies pohjimmiltaan hyvä vai mitä peliä pelaa tai pettääkö.

Vierailija

Ap, ymmarran kylla, etta varmasti vie jalat alta moinen mies. Mutta ala ole naiivi hanen suhteensa! Tiedatko, miten hanen muut suhteensa menivat (ja paattyivat)? Tottakai ihmiset kasvavat vuosien saatossa, mutta uskaltaisin vaittaa, etta perusluonne pysyy samana. Ja miksi tama pelimies oli pelimies alunperinkaan? Itsetuntoaan ponkittaakseen? (Naiset juoksee perassa jne.) Ei ollut uskallusta syvempaan suhteeseen? Jos tama mies ei ole naita juttuja viela kasitellyt ja selvittanyt itselleen, veikkaisin vahvasti etta sama meno tulee jatkumaan ian kaiken...

Ihan nain esimerkkina: tallainen mukava ja komea (ja rikas) pelimies perusti perheen ja he hankkivat monta lastakin. Mutta siina sivussa sitten hoitui myos suhde tuttavani sukulaisnaiseen. Suhde ilmeisesti jatkuu edelleen, on jatkunut jo yli 30 vuotta. Nainen ei halua aviomiesta tai edes miesta samaan talouteen ja sehan talle miehelle kay oikein hyvin. Vaimon kanssa hankitut lapset ovat jo aikuisia.

Eli mieti tarkkaan mihin ryhdyt! Nyt varmaan taas aivot on narikassa, kun tama ihana ja komea mies on takaisin kuvioissa, mutta... joo, en viitsi pitempaan saarnata. Itsehan me taalla elamastamme paatetaan...57

Vierailija

Ihanaa kun osaatte palauttaa maan pinnalle! : ) Tosiaan tiedän kyllä sen, että hän ei tulisi olemaan elämänsä loppuun asti minulle uskollinen, mutta itse olen ehkä siinä mielessä kummallinen nainen, että minua kauhistuttaa itseäni yhtä lailla ajatus, että harrastaisin seksiä enää yhden miehen kanssa loppuikäni, olkoonkin että tämä mies on monella tapaa unelmieni mies. Mutta varmasti on syytä ihan kunnolla katsoa näitä asioita aikuisten parisuhteessa. Ymmärrän kuulostavani ihastuneelta teiniltä, vaikka olemme jo kolmekymppisiä, mies jokusen vuoden vanhempi.

Suhteet päättyivät koska ne eivät hänen mukaansa tuntuneet oikeilta, mitä se nyt sitten tarkoittaakaan.

AP

Vierailija

Se on ruvennut puhumaan noita juttuja vain siksi kun on huomannut, ettet enää lankeakaan häneen täysillä. Niin kuin täällä jo mainittiin, on ruvennut pistämään isompaa vaihdetta kehiin.
Pelimiehet on saalistajia, valloittajia ja narsisteja. Haaste kiehtoo, ja narsistia pännii, jos ei saa toista polvilleen. Sitten kun olet kiikissä ja antanut periksi, hän kyllästyy. Todennäköisesti panee muita jo sun raskausaikana. Ja kun olet synnärillä jne.
Jos jatkat, olet vain tiellä kohti aiempaakin pahempaa sydämen särkymistä.
Kyllä pelimieskin voi haluta perheen tietyssä iässä, kun kaikilla muillakin on, mutta ei se luonne muutu. Vai onko hän käynyt tässä välillä jonkin pitkän terapian, jossa hän olisi joutunut kohtaamaan, miten hän oikein kohtelee muita.

• ylös 17
  • alas 0
Vierailija

Minä taas olen sitä mieltä, että jos sinusta tuntuu, että mies on sinua kohtaan hyvä ja kiltti ja teillä on tunteita toisianne kohtaan, niin miksi ette voisi elää yhdessä ja perustaa perhettä. Mutta kyllä rakkautta pitäisi olla mielestäni kuitenkin.

Avoin suhde puheeksi nyt heti ja jos mies on antamassa sinulle samat oikeudet, kuin mahdollisesti itse tulee tulevaisuudessa käyttämään, niin ilman muuta. Pidä kiinni siitä miehestä. Mutta jos nikottelee ehdotustasi, niin silloin hän on omistushaluinen mulkku, joka itse omasta mielestään saa tehdä mitä tahansa.

Jos teette sopimuksen, voi silti olla, ettei hän tai sinä edes koskaan halua toteuttaa vapautta olla muiden kanssa. Pelkkä tieto, että siihen on lupa, riittää monesti.

Vierailija

Minkä ikäisiä olette? Kauanko olete olleet yhdessä?
Kyllä me aikoinaan vakiinuttiin ensin parisuhteena, ennen kuin aloiteettiin edes mietimään lapsia.
Tekeekö mies nyt kotihommia, pitääkö asuntonne/asuntonsa siistinä, ryypääkö joka viikonloppu? Noihin tuskin on tulossa muutoksia oli sitten lapsia tai ei.
Se että ajattelet teidän olevan jotenkin eri tasolla ja mies saisi kenet vain ei kuullosta hyvälle.

Vierailija

Me olemme molemmat kolmekymppisiä, mies muutaman vuoden vahempi kuin minä. Emme ole missään vaiheessa seurustelleet, silloin teininä itse olisin halunnut, mutta mies ei ollut siihen valmis, ja siksi sydämeni särkyi, hän ei siis missään vaiheessa luvannutkaan mitään muuta, mutta halusi juhlia ja mennä miten halusi.

Mies on todella siisti ja muuten huolehtivainen ihminen, siivoaa, tekee ruokaa, remppaa ja viettää paljon aikaa nuorempien sisarustensa lasten kanssa. Sinkkuaikoinaan on kyllä käynyt ulkona kavereidensa kanssa. Niin, kyllä mies varmasti saisi kenet tahansa. Itse en pidä itseäni kummoisena, mutta mies kyllä kehuu usein, että olen hänen mielestään kaunis ja seksikäs.

AP

Vierailija

Menin naimisiin entisen pelimiehen kanssa. Sellaiset ovat näin kokemujseni mukaan itsekeskeisiä ja loputtoman huomionhaluisia miehiä ja taitavia manipuloimaan, osaavat sanoa sen mitä nainen haluaa kuulla. En tiedä pettääkö mua, en usko ainakaan ja jos pettäisi, osaidi peittää sen hyvin. Lapsia ei ole hankittu, molemmilla oli jo ennestään, hänellä useamman naisen kanssa. Pelimiehelle lapsi ei sitouta naiseen sen kummemmin, päinvastoin jos ei enää tunnu pikkulapsiperheen elämä kivalta, niin aina on uusia "iloisia ja hyväntuulisia" naisia tarjolla. Jos muuten haluat lapsen ja on vauvakuume ja voisit olla myös yh, niin eri asia sitten. varaudu ettet liho lapsen saatuasi tai se on moikka.

Vierailija

Hakeeko miehesi huomiota sinulta vai kaikilta ympärillään olevilta ihmisiltä? Millä tavoin tuo huomion hakeminen ilmenee? Millainen isä hän on lapsilleen?

AP

Vierailija

Voi luoja...unohda se mies heti alkuunsa, etkö tajua et toi on pelimiehen perustaktiikka? ? Narsistin kanssa ei voi ikinä olla onnellinen.

Vierailija

Inhoan näitä taso- ja markkina-arvohöpinöitä ihmissuhteiden yhteydessä, eikä tarkoitus ole arvostella AP:n persoonaa. Kuvailet kuitenkin itseäsi "harmaaksi naapurintytöksi". Et ole myöskään vaatimassa suhdetta tai kyttäämässä kalenterin kanssa miehen menoja. Hän saattaa ajatella, että olet parisuhteessakin yhtä kiltti ja rento ja lisäksi riittävän "tavallinen" pikkuvaimoilemaan kotona, kun hän jatkaa elämäänsä samalla tavalla kuin tähänkin asti. Se säihkyvin bileprinsessa ei välttämättä alistuisi moiseen. Tuskin sinäkään, mutta tätä mies ei vielä tajua.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.