Vierailija

Tämä on rehellinen totuus jota en voi kiistää, vaikka osa teistä varmasti paheksuukin sitä etten hyväksy kumppanini pyrkimystä terveellisempiin elintapoihin. Kolmekymppinen mieheni ei ole kuitenkaan koskaan ollut ylipainoinen, vain mukavan pehmeä. Tuosta pehmeydestä hän päätti puolisen vuotta sitten päästä eroon, ja nyt lopputulos on sellainen, että minun seksihaluni ovat käytännössä melkein kadonneet. Tuntuu ilkeältä sanoa näin, mutta se on totuus. Mieheni ei ole erityisen raamikas tai harteikas muutenkaan, joten nyt huomattavasti laihtuneena hän on todella hintelä. Poskipäätkin törröttävät, samoin kylkiluut.

Minäkin voisin tiputtaa ehkä maksimissaan viitisen kiloa, mutta tärkeämpi seikka on ruumiinrakenteeni. Minä olen raamikas ja harteikas nainen, en siroa nähnytkään :( Näille tekijöille ei kukaan mitään voi, mutta oma fysiikkani yhdistettynä miehen nykyiseen fysiikkaan todella tappaa seksihaluni. En mitenkään pysty nauttimaan seksistä itseni kanssa saman painoisen, kooltaan kuitenkin pienemmän ja hennomman miehen kanssa. Minun osaltani touhu on mennyt "pimeässä peiton alla" -raiteelle, ja inhoan sitä. Missään nimessä en voi enää nousta miehen päälle; mies suorastaan katoaa alleni.

Tunnen itseni liian isoksi miehelleni. Entiset miesystäväni ovat olleet minua huomattavasti kookkaampia, ja kukapa ei haluaisi tuntea oloaan turvalliseksi miehensä kainalossa. Naisellisuudesta puhumattakaan. Nykyisessä tilanteessa näen epäsuhdan, jota ei voi korjata, sillä minusta ei hentoista naista tule. Mies ei ole ainakaan ääneen sanonut että asioiden tila vaivaisi häntä... mutta toisaalta en minäkään ole häntä arvostellut laihtumisestaan.

Ongelmani on ehkä monien mielestä naurettava ja pikkumainen, mutta minulle se on vain ikävää todellisuutta, että en halua harrastaa seksiä itseäni pienemmän ihmisen kanssa. Tunnen itseni kuvottavaksi, vaikken ole itse edes ylipainoinen. Mies sen sijaan alkaa keikkua jo alipainoisen puolella. Olen turhautunut ja itsetuntoni on laskenut kuin lehmän häntä. Mutta mitäpä tälle tehdä voi, en voi käskeä miestä lihomaan.

• ylös 46
  • alas 9

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Tästä on ollut puhetta jo aikaisemmin täällä. Tässä brofessorin esitelmä aiheesta toisella kotimaisella..

- Miksi iskävartalo on pahempi kuin ebola?

Vierailija

Meneekö miehellä painon ja elintapojen tarkkailu jo liian tarkaksi? Aikooko laihtua vielä lisää, ja tekeekö mitään lihaskuntoa laihtumisen lisäksi?

• ylös 15
  • alas 3
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ilmaise miehelle huolesi, jos tosiaan jo lähellä alipainoa. Mistä tämä yhtäkkinen into painonpudotukseen on tullut?

• ylös 15
  • alas 2
Vierailija

Eihän tuolle kai mitään voi, jos toisen ulkonäkö ei miellytä enää. Ymmärrän tilanteen, koska oma exä oli aika hintelä ja luiseva. En tuntenyt oloani naiselliseksi, vaikka pieni ja siro olenkin.. kyllä miehen pitää näyttää ja tuntua mieheltä. :D

• ylös 11
  • alas 3
Vierailija

Ymmärrän sinua. Olen itse hoikka nainen, mutta leveäharteinen- ja lantioinen. En pysty syttymään heiveröisistä/laihoista miehistä. En näytä lihavalta (170cm/72kg) mutta vaadin kiihottuakseni reilusti isomman miehen. Onneksi oma on yli 2m ja 120kg. (anteeksi, en halunnut kääntää veistä haavassa)

• ylös 7
  • alas 10
Vierailija

Kyllä mielestäni hän on liian tarkka syömisen suhteen. Hän saattaa jopa jättää aterioita väliin, ja jotain pikkuista suklaapatukkaa hän voi nakertaa muru murulta viikonkin. Yritän pitää kieleni kurissa, mutta välillä on pakko hiukan puuskahtaa että jos suklaapatukan avaa kääreestään, niin voisi sen sitten syödä kerrallakin eikä jättää lojumaan osittain pureskeltuna... En käsitä, ei hän tuollainen ennen ole ollut. 

Liikuntaa hän ei harrasta kävelylenkkien lisäksi ollenkaan, eli kaikki laihtuminen johtuu syömättömyydestä. Tässäkin yksi selitys sille, miksi lopputuloksena on sellainen "pulkannaru", lihaksista ei ole tietoakaan. 

Hieman itsekkäällä tavalla olen vihainen, ettei mies tajua murertavansa minun itsetuntoni elämänmuutoksellaan. Käsitän ajatukseni nurinkurisuuden, mutta toisaalta mieskään ei lähesty asiaa täysin terveelliseltä pohjalta... Hän edustaa nyt sellaista vartalotyyppiä, jota kohtaan en tunne mitään kiinnostusta. En sanoisi tätä hänelle, mutta silti se on totta enkä voi sille mitään :(

ap

• ylös 21
  • alas 4
Vierailija

No ei kuulosta terveelliseltä, jos vain näännyttää itseään. :/ oisko jotain syömishäiriötä puhkeamassa?

• ylös 23
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ei kuulosta terveelliseltä, jos vain näännyttää itseään. :/ oisko jotain syömishäiriötä puhkeamassa?

Olen epäillyt, mutta en haluaisi uskoa sellaista... En ole ollenkaan varma, olisiko minusta nykyisessä ylityö-, yt- ym. helvetissä kunnolla tukemaan syömishäiriöön sairastunutta :( Ja mikä projekti olisi jo se, että saisi miehen myöntämään että hänellä saattaa olla ongelma. Nykyisellään tilanne ei tietenkään voi pitkään jatkua, tai hän näännyttää itsensä olemattomiin. 

ap

Yhdessä?

Voisitteko mennä yhdessä kuntosalille tai vaikka uimaan?
Jos miehesi palelee melkein koko ajan, hän on ehkä laihtunut jo liikaa; kuntosaliharjoittelu saattaa auttaa paleluun.

Vierailija

max 70/170 kirjoitti:
ongelma se, että rontti nainen ei onnistu naisellisiin mittoihin palaamaan.

Olen normaalipainoinen. Mutta olen myös pitkä, ja piirteiltäni ei-niin-naisellinen (esim. leveät hartiat). Vaikka pudottaisin painoa, niin noista ominaisuuksista en pääse eroon kuitenkaan.

ap

• ylös 12
  • alas 2
Vierailija

No mies kuulostaa syömishäiriöiseltä. Muuten olen sitä mieltä, että olet aika itsekäs ja kehität turhia ongelmia. Minäkin tykkään enemmän itseäni isommista miehistä, mutta jos löytäisin muuten sopivan mutta liian laihan, niin en valittaisi. Ehkä et muutenkaan rakasta miestäsi tarpeeksi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mies kuulostaa syömishäiriöiseltä. Muuten olen sitä mieltä, että olet aika itsekäs ja kehität turhia ongelmia. Minäkin tykkään enemmän itseäni isommista miehistä, mutta jos löytäisin muuten sopivan mutta liian laihan, niin en valittaisi. Ehkä et muutenkaan rakasta miestäsi tarpeeksi?

Rakastan, mutta en koe häneen vetoa. Koin ennen tätä muutosta. En tunne oloani enää hyväksi, koska tunnen itseni väkisinkin "vahvemmaksi" tai "miehekkäämmäksi" osapuoleksi hennon ja luisen mieheni rinnalla. Hänessä ei ole mitään halattavaa enää, vain luita :( Ei minua vain huvita enää tehdä aloitteita seksiin, koska se ei tunnu hyvältä. 

Miestä paleltaa kyllä koko ajan. Selvä merkkihän se on liiasta laihduttamisesta.

ap

Vierailija

Hm, hämmentävää. Yleensä luulisi että mies kuihduttaa itseään kun ei pulskempana sytytä naisia, mutta tässä tapauksessa miehellä on jo nainen. Liiallisuuksiin tuo laihduttaminen on kyllä mennyt ihan selkeästi, pakkomielteen tasolle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hm, hämmentävää. Yleensä luulisi että mies kuihduttaa itseään kun ei pulskempana sytytä naisia, mutta tässä tapauksessa miehellä on jo nainen. Liiallisuuksiin tuo laihduttaminen on kyllä mennyt ihan selkeästi, pakkomielteen tasolle.

Niin, ajatus aikuisesta miehestä syömishäiriön kourissa on hämmentävä. En oikein tiedä mitä ajatella. Kummallisen pakkomielteinen mies on, ja ilo on mennyt seksin lisäksi myös yhteisistä ruokahetkistä. Mies itse sanoo ettei aio laihtua enempää, mutta silti ei syö kunnolla. Näen että hän on salaa tyytyväinen nykyiseen ulkonäköönsä, mutta minä en ymmärrä että miksi hän tekee itselleen niin. Minusta se ei voi johtua, sillä olen aina kehunut häntä sekä ulkoisesti että sisäisesti ihanaksi. Mies on oikeasti aivan muuttunut, hän ei näytä samalta ihmiseltä. Suren sitä että asiat ovat selkeästi jotenkin vinossa, ja näkyvimmin se ilmenee makuuhuoneen puolella. Meillä on ollut kaikki niin hyvin, ja nyt minä itse inhoan seksiä :(

ap

Vierailija

No kyllä sä vaan noilla mitoila lihava olet

Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sinua. Olen itse hoikka nainen, mutta leveäharteinen- ja lantioinen. En pysty syttymään heiveröisistä/laihoista miehistä. En näytä lihavalta (170cm/72kg) mutta vaadin kiihottuakseni reilusti isomman miehen. Onneksi oma on yli 2m ja 120kg. (anteeksi, en halunnut kääntää veistä haavassa)

No kyllä sä vaan noilla mitoilla lihava olet! Taitaa sulla olla aika vääristynyt kehonkuva...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No kyllä sä vaan noilla mitoila lihava olet
Vierailija kirjoitti:

No kyllä sä vaan noilla mitoilla lihava olet! Taitaa sulla olla aika vääristynyt kehonkuva...

No ei välttämättä plösö mutta iso tyttö.. Jolle sopii sitten tuollainen isompi mies.. Sen takia meitä on monenlaisia..

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.