Vierailija

siis lävistykset, tatuoinnit, irokeesi... Wilma on julkkis ja jopa tunnettu tyylistään, mutta mitenkä jos naapurin Raija 50 v hakee Siwasta maitoa koru huulessa ja hiukset pystyssä?

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (7)

Vierailija

Olisin iloinen Raijan puolesta. Raija saa elää vapaassa maassa, jossa minkäikäiset tahansa saa pukeutua ihan miten haluavat. Toivoisin, että Raijan ja Wilman kaltaisia olisi paljon enemmänkin. Toivoisin myös, että heidän annettaisiin näyttää siltä mitä heitä huvittaa, arvostelematta ja pilkkaamatta.

Toivoisitko sinä ap, että meillä olisi laki yhdenmukaisesta pukeutumisesta ja hiustyylistä kaikille iän perusteella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Riippuu paljolti persoonasta. Ei kaikille sovi. Wilmalle sopii, koska se on Wilman tyyli.

Vierailija

Pitääkö mun ottaa mun lävärit pois naamasta tietyn ikäsenä? en tiennytkään et asiat jotka on ollut osa mun ulkonäköä kohta 10-vuotta onkin jotenkin määräaikaisia. Tatuointeja ei vielä ole koska en ole keksinyt itselle merkittävää kuvaa minkä haluisin ottaa mutta voi vittu jos sillekkin on joku määräaika et eihä sitä kohta uskalla ottaakkaan kun tietyn ikäsenä se ei enää sovi. Missä iässä pitää mummoutua ja alkaa pukeutua kukkakuoseihin ja hellehattuihin? kertokaa niin tiedän valmistautua tähän. T. 25v

Vierailija

Mä en tajua näitä arvostelijoita. Mitä ne oikeasti haluaa? Jonkun univormun vai, mihin aina tietyn ikäisenä kaikkien pitää pukeutua? Selittäkää nyt, mitä ihmeen väliä sillä on, "sopiiko" joku tyyli vai ei, jos henkilö itse on tyylissään onnellinen. Eikö tämä maailma olisi aika väritön paikka, jos kaikkien pitäisi pukeutua beessinväriseen trenssiin ja tummansinisiin suoriin housuihin?

Vierailija

Sen naisen tyyli muuttuu nimen myötä. Hantta Krausena se oli ihan erinäkönen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.