Vierailija

Itse on nähnyt nuorena sellaista sekavaa unta. Jossa on jotain sählääviä lapsia jokin miehen ääni hokee että eihän se ole sen kummempaa kuin × ja × vähän sähläävät. Minä sitten pelkään että kyse on jostain pahemmasta.

Tiedän ette tuo oli niin sekavan ja järjettämän kuuloista, mutta tuollaista unta näin aina välillä. Usein heräsin unesta niin minua pelotti vieläkin. Jossain kohtaa nukahdin uudelleen ja aamulla mietin että mikä ihme minua tuossa järjettömässä unessa pelottaa niin kauheasti. Eikä siinä ikinä oikein mitään tapahdu.

Nyt en ole nähnyt unta enää pitkään aikaan. Johtuu ehkä siitä että olen mietiskellyt asiaa ja että mikä mua siinä pelottaa ja miksi jne...

Onko muilla mitään?

• ylös 1
  • alas 0

Kommentit (10)

Vierailija

Lisäksi näen välillä sellaisia että yhtäkkiä unessa katson että tuollahan on äiti ja se saattaa huhuilla minua. Ja kun tulen lähelle ja katson tarkemmin niin se onkin joku muu ja sillä leviää hullun hymy kasvoille. Tuokin on pelottavaa ikinä mitään ei siinäkään käy.

Yleensä herään aina tuokin unen jälkeen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En enkä myöskään teitittele ja sen jälkeen sinuttele ketään saman lauseen sisällä.

Vierailija

En kyllä minäkään. Voisiko olla aivoissa jotain häikkää epileptisiä kohtauksia? Kun pelko kerran jatkuu heräämisenkin jälkeen.

Vierailija

JOO NÄEN USEIN ET JOKU KIRJOITTAA PELKILLÄ ISOILLA KIRJAIMILLA OTSIKOITA ETTÄ SAIS HUOMIOTA PASKANTURHALLE AIHEELLEEN

Vierailija

Itse muista parin vuoden takaisen unen, jossa voitin possurodeon ja kun olimme palaamassa maalaismummon talolle (joka sijaitsi kannossa), iski ovella hirveä ahdistus ja pelko, johon heräsin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat