Vierailija

Ensinnäkin: suostutaankohan missään laittamaan niitä vain esteettisistä syistä? Itse haluaisin laminaatit ylähampaisiin vain ja ainoastaan siksi, että inhoan ja häpeän keltaisia hampaitani enkä ole vuosiin kehdannut hymyillä niiden takia. Valkaisutkaan eivät niihin ole tehonneet. Käsittääkseni Suomessa laitetaan laminaatteja lähinnä vain silloin, jos hampaat ovat tyyliin rikkonaiset. Pidetäänkö mua ihan idioottina jos alan niitä jostain kyselemään?

Mistä ylipäänsä kannattaisi lähteä liikkeelle? Esimerkiksi Oralilla ei ole ollenkaan hinnastoa laminaateille. Toisaalta sinne löytyy vain ajanvarausnumero, mutta ei kai siltä voi mitään hintoja alkaa kyselemään?

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (3)

Vierailija

Hinnastoja ei näytä löytyvän mistään... Joka hammashoitolassa täytyisi ilmeisesti varata aika käyntiä varten, jossa tehdään konsultaatiot ja hiihtosuunnitelmat ja otetaan heti jäljennökset, mutta aikamoinen riski maksaa tuollaisesta käynnistä joku 200 e ilman että edes tietää, voidaanko laminaatteja laittaa tai kuinka paljon ne tulisivat maksamaan.

Vierailija

Moni yksityinen tarjoaa nimenomaan esteettistä hammashoitoa. Kallistahan se on, mutta ei harmita, kun voi hymyillä avoimesti eikä tarvitse miettiä hampaiden rumuutta.

Pelkkä konsultaatio on useimmiten maksuton. Kysymällä selviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No tietysti laitetaan yksityisellä ihan sama mistä syystä. Mulla on tosin posliinikuoret ylähampaissa, kustannukset n. 500€ per hammas. Laminaatit tulee halvemmaksi, mut ei ole niin kestävät. Äläkä ota niitä halpiksia, jotka on yhtenäiset, niin ettei jää kunnon hammasvälejä, ne näyttää tosi dorkalta. Jotku pilipalihammaslääkärit laittavat sellaisiakin. Jokaiseen hampaaseen oma erillinen kuori, niin näyttää luonnolliselta.

Mut kai sun alahampaatkin sit on keltaiset? Niihin ei yleensä kuoria laiteta.. koska kuoret ylhäällä ja alhaalla vastakkain on huono idea. Jos laitat kovin paljon valkoisemmat ylös, niin hampaat on sit eripariset. Mulla on niin, mut onneks ero ei ole kovin suuri, 1-2 astetta vain.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat