Vierailija

Tuli miehen kanssa taas kerran riitaa kun yritin kertoa miten pahalta musta tuntuu olla aina se "halukkaampi" osapuoli. Meillä kyllä on seksiä yleensä 2-3krt viikossa, mutta n.99% mun aloitteellisuudesta johtuen. Olis niin kiva jos mies edes joskus näyttäisi että haluaa, että se asetelma olis edes joskus toisinpäin. Sitten nekin kerrat kun seksiä on menee yleensä siinä että murehdin että onko tää nyt vaan mun mieliks taas, että saa pois päiväjärjestyksestä tämänkin asian ja sitten ei tarvi taas hetkeen miettiä.

Lisäksi joskus turhauttaa kun meidän "esileikki" on käytännössä se että minä otan suihin tai vetelen käteen hetken jonka jälkeen seuraa itse yhdyntä ja that's it. Harvassa on ne kerrat että mies ois jotenkin mua lämmitellyt ensin. Kai se olettaa että mulla valmiiks jo valuu pillu märkänä kun yleensä minä sitä seksiä ehdotan.

En tunne itseäni enää naiseksi, halutuksi, seksikkääksi. Masentaa.

Ajattelin tehdä kokeen että lopetan kaikki aloitteen teot ja katson kauanko menee että mies haluaa seuraavan kerran. Tosin nyt tilanne on taas vääristynyt kun tänään otin aiheen esille niin tottahan se huomena varmaan heti haluaa, ihan vaan osoittaakseen että "kyllä minäkin näitä alotteita teen, katso nyt vaikka". Vituttaa. Miksei meillä ole sellainen stereotyyppinen suhde jossa mies vonkaa. Saispa nää halut pois päältä jostain napista painamalla.

Ja ennen kun joku tulee ulisemaan, niin olen ihan hyvännäköinen nuori nainen. Meikkaan päivittäin ja pidän itsestäni huolta. En nalkuta, hoidan kotityöt ja mies tietää että saa ihan millaista seksiä ikinä keksii pyytää, on asuja ja leluja ihan kaikkea.

• ylös 2
  • alas 0

Kommentit (1)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat