Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

"Kerro mitä teet? Teetkö joka päivä sun miehelle ruoan? Sori ku kyselen mutta kiinnostaa minkälaista olis voinut olla." "Pitäisi tehdä töitä mutta kuuntelen musiikkia ja ajattelen sua." "Pystytkö laittamaan jonkun kuvan susta?" Jne. . Ja ennen kuin sanotte, en kannusta noihin mitenkään! Pitääkö mun vaihtaa nroa kun ei lopeta vaikka käsken? Mitä se multa haluaa?

• ylös 6
  • alas 4

Kommentit (10)

Vierailija

Laittaa ihan normitekstareita. Hävettää enkä kehtaa edes miehelle kertoa. Mitä jos se luulee että noteeraan nuo viestit ja kannustan niihin. Mun työn takia en mieluummin vaihtaisi nroa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mitä sä haluat vastaukseksi?

Esim. estä ne tekstiviestit? mikä puhelin sulla on? (Laita googleen esim. Android / Iphone / Windows phone tekstiviestien estäminen)
Kerro miehellesi´?
Kiellä eksääsi viestittelemässä?
Vaihda numero?

Vaihtoehtoja on monia...

Vierailija

Mulla oli tuollaista kunnes sanoin exälle suoraan, että ei kiinnosta kuulla hänestä. Taisinpa numeronkin estää ja poistin skypestä jne. Kerran sen jälkeen yritti vielä parin viikon päästä lisätä kaveriksi jossain uudestaan anteeksipyynnön kera. En vastannut. Jotkut on sitkeitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Laittaa ihan normitekstareita. Hävettää enkä kehtaa edes miehelle kertoa. Mitä jos se luulee että noteeraan nuo viestit ja kannustan niihin. Mun työn takia en mieluummin vaihtaisi nroa. Ap

Ei tarvitse vaihtaa numeroa. Nykyään varmaan joka kännykästä löytyy mahdollisuus estää puhelinnumero, niin et enää saa ilmoitusta tai näe eksältä tulleita viestejä ja puheluita. Erillisen valikon kautta ne on sitten katsottavissa, jos esimerkiksi tarvitsisi todistusaineistoa poliisille tms.

Jollet tiedä tai löydä itse, niin googleta puhelinmallisi ja viestien estäminen /block messages englanniksi.

Vierailija

Sori, en tiennyt että tekstarit voi estää. Meidän suhteesta on ikuisuus, en tajua miksi se on nyt alkanut ton. Ap

Vierailija

Aika hölmö mies, kun ilmeisesti haluaa sinut takaisin, mutta silti paljastaa että olisi halunnut sinusta jonkun palvelevan kotihengetären itselleen.

Vierailija

Laita numero estolle, ja jos olette sosiaalisessa mediassa kavereita niin sinne myös estot. Jos vielä häiritsee ja tulee oven taakse niin poliisin juttusille, vainoaminenkin on nykyään rangaistava rikos.