Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kauhea yskä, limaisuus, pientä lämpöä ja paikkoja särkee + pää ihan tukossa, outo olo. Kestänyt jo pari viikkoa, eikä loppua näy. Tre

• ylös 2
  • alas 0

Kommentit (5)

helsinginhai

Helsingissä! Tuo yleinen voimattomuus ja pään tukkoisuus on pahin. Lääkärin mukaan tavallinen flunssa, mutta en itse ole aiemmin kylläkään vastaavaa kokenut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mulla sama! Nyt viikon kestänyt ja alkaa helpottaa pikkuhiljaa. Kuulemma flunssaa, mutta jotenkin pahempi on kyllä kuin aiemmat flunssat, niin paha oli tää yskä, paine päässä ja rintakehässä, sekä yleinen huonovointisuus. Lääkärin mukaan mulla tosin myös keuhkoputkentulehdus, joka tietty pahentaa oireita.

Vierailija

Otin influenssa rokotteen tossa lokakuussa. Tulin sen jälkeen kipeeksi joulun tokalla viikolla ja nyt mulla todettiin, että on poskiontelotulehdus. Että niin toimiva rokotus tällä kertaa. :D
Ja samat oireet kuin aplla.

Vierailija

Mulla sama myös! Samoin monilla tutuilla. Lahdessa. Tänään just kävin lääkärillä. Poskiontelontulehdus, keuhkoputkentulehdus ja korvatulehdus. Semmonen kiva tauti! Räkää paikat täys eikä tule ulos. Pientä lämpöä koko ajan.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat