Vierailija

Huh taas tätä paskan määrää kun lumet sulaa. Ei oo kivaa kateltavaa. Ihme kun noi koiraihmiset siitä tykkää? Ovat kait niin tottuneita siihen.

• ylös 11
  • alas 12

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Toisaalta kissat eivät toimi tullissa, poliisissa, puolustusvoimissa, opastajina ja avustajina. 

Eli jos jompikumpi laji pitäisi tässä maailmassa säilyttää, niin ehdottomasti koirat. Riippumatta kakasta!

• ylös 18
  • alas 13
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Toisaalta en koskaan ole löytänyt leikkipiston hiekkikseltä koiranpaskaa. Kissanpaskaa siellä kyllä riittää. 

• ylös 18
  • alas 7
Vierailija

Mulla on kissa ja koira. Kissanpaskaa joutuu siivoamaan omasta vessasta vähän väliä, se on inhottavaa. Koiranpaskat otan pussiin ja  heitän roskiin lenkin päätteksi. Kätevämpää, ei paskaa kotiin tai pihalle. 

Kissat kusevat joka paikkaan ja oven avatessa jo haisee ulkona.. satun asumaan naapurustossa, missä katteja on helvetisti. 

• ylös 10
  • alas 10
Vierailija

Koiraihmisenä minua kyllä vituttaa yli kaiken tuo paskakasojen jättäminen kaikkialle. Kun lumet tuli niin ihmiset härskisti peitteli koiransa jätökset vaikka keskelle tietä tai bussipysäkin eteen, nyt ne kasat sitten sulaneet ripuliksi ja lainehtii pitkin teitä.

Että kuvottaa.

• ylös 20
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toisaalta kissat eivät toimi tullissa, poliisissa, puolustusvoimissa, opastajina ja avustajina. 

Eli jos jompikumpi laji pitäisi tässä maailmassa säilyttää, niin ehdottomasti koirat. Riippumatta kakasta!

Alapeukuttajat valmiita yhteiskuntaan, missä koirat eivät toimi esim. huumeiden jäljittäniä tullissa? Eivät toimi metsästäjien apuna, eivät vahteina, eivät pelastustehtävissä jne. Koira on aika halpa työläinen, ihan ruokapalkalla menevät. Ihan veroissa tuntuva korotus, jos koirien työvoima poistettaisiin Suomesta. 

Ok! 

Kunhan vain on se sisäkissa koristeena, niin hyvä?

Vierailija

Koirat ulostavat kuten muutkin elävät eliöt. 

Taajamassa on laki, että koiran jätökset pitää korjata pois hoidetulta alueelta. Itselläni on epävarmuutta siitä, mikä on hoidettu alue?

Olisiko jollain linkata siihen jokin selkeä ohjeistus. Selvä on, että piha-alueet ja varsinaiset puistot. Mutta miten toimia metsäisellä polulla, joka kuitenkin on taajama-aluetta? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttajat valmiita yhteiskuntaan, missä koirat eivät toimi esim. huumeiden jäljittäniä tullissa? Eivät toimi metsästäjien apuna, eivät vahteina, eivät pelastustehtävissä jne. Koira on aika halpa työläinen, ihan ruokapalkalla menevät. Ihan veroissa tuntuva korotus, jos koirien työvoima poistettaisiin Suomesta. 

Ok! 

Kuinka moni koira on palvelukoira? Suurin osa tuntuu oleevan koristeita ja seurakoiria. Sen klisäisin vielä, ettei naapurin kissat pidä minua hereillä maukumisellaan, mutta naapurin räksyttävät pikkukoirat kyllä. Miksi moni koiranomistaja ei ymmärrä että jatkuva haukunta ei ole koirallekaan luonnollista ja pikkukoiratkin pitää kouluttaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Suurempi plussa nuista menee kissalla. Opaskoira on oikeasti hyödyllinen. Pidän kyllä sekä kissoista että koirista. Paras puoli kissoissa on ettei niistä kuulu sitä rasittavaa räksytystä. Naapurin pikku koiruli on kyllä söpö mutta räkyttää aivan helvetisti.

Vierailija

Ehdottomasti ääni kissalle, pysyy pikkulinnut poissa pihasta rääkymästä. Joskus toki löytyy raato lahjana emännelle sängystä, mutta niihinkin tottuu.

Vierailija

Mä oon ehdottomasti kissaihminen, mutta koirat on myös ihania.

Noihin kommentteihin, ei terve kissa kuseskele mihin sattuu. Eikä kusen pitäis laatikosta pahemmin haista jos sen putsaa säännöllisesti. Mulla aina ollut kissoja ja aina tehneet laatikkoon asiansa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä oon ehdottomasti kissaihminen, mutta koirat on myös ihania.

Noihin kommentteihin, ei terve kissa kuseskele mihin sattuu. Eikä kusen pitäis laatikosta pahemmin haista jos sen putsaa säännöllisesti. Mulla aina ollut kissoja ja aina tehneet laatikkoon asiansa.

Ei ehkä sisäkissa, mutta nuo ulkona vapaana liikkuvat kusee ovenpielet, lastenrattaat ja auton konepellit. Lopuksi vielä paskantavat hiekkalaatikolle.

Vierailija

Mä kyllä tykkään akvaariolaloista enemmän ku kissoista. Ne ei haise yhtään niin paljon ku kissat.

T. Einari 8v

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ok! 

Mistä näistä tehtävistä sun koira toimii?

Vierailija

Kissat ja koirat, ah ja oi! Pääsääntöisesti ihania molemmat, toki löytyy koiria ja kissoja, jotka on ärsyttäviä tai pelottaviakin. 

Kyllähän nykyaikana koiranjätökset tulisi pussittaa niiden ollessa hoidetuilla alueilla tai kulkuväylillä. Joku kyseli mistä pitäisi korjata. Ei siihen lakipykäliä tarvita, voit käyttää ihan normaalijärkeä. Eli korjaa kaikilta hoidetuilta alueilta, nurmikot ja vastaavat sekä kaikilta kulkuväyliltä ja kulkuväylän vierustalta. Jos kasan jättää suoraan kävelytien reunustalle, siihen tallaa sitten se siinä kävelevä lapsi tai toinen koira. 

Jos koira kakkaa pitkälle pusikkoon, niin jääköön kasa sinne.  Metsäpolulla joku hölkkääjä  voi astua siihen, silloinhan se on siivottava, mutta umpimetsässä ei.

Itse olen ihmetellyt näitä melkein keskellä kävelytietä olevia kasoja. Millainen koira haluaa tehdä tarpeensa tasaiselle alustalle ihan näkyvästi? Miksei koiranulkoiluttaja älyä korjata tällaista. Joskus on itse pakko kerätä tällaiset (siis vieraan koiran) kasat, esim. jostain päiväkodin portin edestä.

Koiran voi aika helposti opettaa ettei se käy edes pissalla kenenkään ikkunan alla. Kyllä mun koirat osaa pidätellä metsikköön asti, vaikka mielellään merkkailisivatkin koko ajan. Mutta kun muiden tonttien reunuksille ei kuseskella. 

Vierailija

Minä pidän koirista enemmän, kuin ihmisistä.
Ne eivät roskaa ympäristöään maatumattomalla jätteellä ja tuhoa tätä palloa.

Aion kyllä loukuttaa naapurin katin, joka käy kuseksimassa nurkkiini. Kissan kusen hajua ei täysjärkinen haistele.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat