Vierailija

Näin pääsi käymään.. Asun Prahassa ja tapasin täällä 56v suomalaismiehen, johon ihastuin ensisilmäyksellä. Kolmeen viikkoon en ole ajatellut muuta kuin häntä. Olenko ihan pimeä päästäni, vai onko muilla ollut vastaavaa? Ennen kuin joku heittää isäkortin, niin isäsuhteeni on ihan kunnossa ja normaali, en hae mitään varaisää :)

• ylös 5
  • alas 5

Kommentit (14)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ootko mies vai nainen?

Nainen.

Ja ei ole Vesa Keskinen eikä Sedu, eikä muukaan julkisuuden henkilö :)

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yäks, olen 23 ja oma isä 56....

Mun isä on 49v. Että joo..

Ap

Vierailija

Olen 23v nainen suhteessa 55v miehen kanssa ja meillä on mennyt tosi hyvin! Ymmärrän kyllä miksi puolitutut ihmettelevät meidän ikäeroa mutta niin, minkäs sille voi jos rakastuu, me kuitenkin ollaan onnellisia yhdessä eikä jakseta tuntemattomien mielipiteistä niin välittää. Lähipiiri on kuitenkin hyväksynyt meidän suhteen täysin ja sovitaan kuulemma hyvin yhteen :-)
Tsemppiä teille!

Vierailija

Hihii, minä olen 19v. ja poikaystäväni on 72v. Miehet ne vaan paranee ikääntyessään kuin viini! Tosirakkautta ei pysäytä mikään. Aiomme mennä naimisiin ja hankkia lapsia. <3 Onnea teillekin suhteeseenne!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hihii, minä olen 19v. ja poikaystäväni on 72v. Miehet ne vaan paranee ikääntyessään kuin viini! Tosirakkautta ei pysäytä mikään. Aiomme mennä naimisiin ja hankkia lapsia. <3 Onnea teillekin suhteeseenne!

Ihanaa! Mitenkäs sun anoppi suhtautuu kun veit hänen poikansa poikuuden.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.