Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

synnytyksestä 2kk ja en kelpaa enää miehelleni

Vierailija
25.01.2016 |

Seksiä on ollut muutaman kerran. Nyt jos ehdotan, keksii mies syitä miksi ei käy. Kun kysyin asiasta että eikö minä enää kelpaa niin väitti ettei siitä ole kyse, ehdotti itse rumasti seksiä ja kun kiltäydyin, niin sano että elä sitten enää ikinä kysele. Tapa millä mies seksiä ehotti oli sellainen että tiesi ettei minua sellaisten sanojen jälkeen huvita.
Tähänkö loppu seksielämä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tähän.

Vierailija
2/19 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi kelpaisit, pillusi on varmaankin löystynyt, maha kuin perunasäkki, tissit riippuu ja roikkuu velaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo aika selvä peli. Tuski näet enää vilaustakaan seksistä.

Vierailija
4/19 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä on ollut muutaman kerran. Nyt jos ehdotan, keksii mies syitä miksi ei käy. Kun kysyin asiasta että eikö minä enää kelpaa niin väitti ettei siitä ole kyse, ehdotti itse rumasti seksiä ja kun kiltäydyin, niin sano että elä sitten enää ikinä kysele. Tapa millä mies seksiä ehotti oli sellainen että tiesi ettei minua sellaisten sanojen jälkeen huvita.

Mikäli tuoreilta iseiltä kysytään, niin kyllä. Surullisen monessa perheessä vauva-aika tappaa parisuhteen ja siitä onkin sitten vaikea päästä takaisin entiseen.

Vierailija
6/19 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Elina

Naurattaa nää jotkut kommentit. Mua ei olis voinut vähempää kiinnostaa onko iso vai pieni masu. Ajatukset olivat aivan jossain muualla. Kyllä se keho palautuu ajallaan ja riippuu paljon siitä imetätkö vai et. Itse kun lopetin imetyksen kilot karisivat itsestään..Ekan kanssa taas imetys laihdutti.. Joillain hormonaaliset muutokset vaikuttavat esim turvotukseen. No tässä taas huomataan nämä ihanat suomalaiset kanssasiskot.. Miksi naiset ovat niin epävarmoja itsestään, että pönkitetään omaa itsetuntoa toisen haukkumisella.. No ehkä kun ikää tulee niin tuokin katoaa.

Vierailija
7/19 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkeisistä tulee paras frutti di mare ikinä

Vierailija
8/19 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein pointti koko asiassa on mun mielestä tuon äidin koskettavassa, ihanassa, avoimessa ja tunteellisessa tekstissä. Harmi että sitä ei ollut suomennettu kokonaan.

Vierailija
9/19 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapa millä mies seksiä ehotti oli sellainen että tiesi ettei minua sellaisten sanojen jälkeen huvita.

Mitkä ne sanat oli?

Vierailija
10/19 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
11/19 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko seksiasioita pakko hautoa juuri nyt mielessä? Eikö olisi muuta ajateltavaa?

Mitä jos antaisit ajan kulua ja homman edetä omalla painollaan? Kyllä luonto tikanpojan puuhun vetää.

Vierailija
12/19 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jostain syystä tabu puhua siitä, että joskus mies menettää mielenkiinnon naiseen synnytyksen jälkeen. Ihan niin kuin se, että aina (yleensä) ei keho palaudu siihen, mitä se oli ennen synnytystä.

Se, että tästä ei saisi ääneen puhua, aiheuttaa mm. sen, että täälläkin on niin ilkeitä kommentteja. Kiitos ap kun nostit tärkeän asian keskusteluun. On muitakin, jotka ovat kokeneet saman.

Vierailija
13/19 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko seksiasioita pakko hautoa juuri nyt mielessä? Eikö olisi muuta ajateltavaa?

Mitä jos antaisit ajan kulua ja homman edetä omalla painollaan? Kyllä luonto tikanpojan puuhun vetää.

En ole ap, mutta tässä minun näkemykseni. Tuossa on kyse paljon laajemmasta asiasta kuin seksistä. Usein synnytyksen jälkeen naisellinen itsetunto on nollassa ja oman miehen torjunta romahduttaa sitä entisestään. Ei miehenkään aina tarvitse haluta, mutta torjuminen rumalla tavalla tuollaisella hetkellä on aika katastrofaalista parisuhteelle tuossa tilanteessa.

Vierailija
14/19 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
15/19 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut aijemminkaan kaunis ja hyvä vartaloinen, siksi ihmettelen mistä muutos nyt, kun ennen kelpasi.

Saa ja voi kieltäytyä, mutta voi kun olisi tehnyt sen ystävällisesti.

Ap

Vierailija
16/19 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksielämän palautumisessa voi mennä vuosikin.. Keskity rauhassa vauvaan ja anna ajan kulua. Kyllä se siitä :)

Vierailija
17/19 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aijemminkaan

onko hän havahtunut yleissivistyksesi tasoon tai koulutustaustaasi?

Vierailija
18/19 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsi ensimmäinen? Kyse voi olla vaan oudosta uudesta äiti- isä asetelmasta, ei ollakaan enää mies ja nainen samalla tavalla. Synnytyksestä voi jäädä traumoja jos on ollut mukana. Väsymystä varmaan saattaa olla ilmassa, vauva on vielä pieni. Välttämättä ei niinkään johdu ulkönäöllisistä seikoista, toki onhan näitäkin ihmisiä varmaan olemassa. Antakaa ajan kulua ja keskustelkaa.

Vierailija
19/19 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ollut aijemminkaan kaunis ja hyvä vartaloinen, siksi ihmettelen mistä muutos nyt, kun ennen kelpasi.

Saa ja voi kieltäytyä, mutta voi kun olisi tehnyt sen ystävällisesti.

Ap

Väsymys, väsymys.. Teidän lapsi on vasta 2 kuukautta ja varmasti molempien yöunet ovat jääneet vähällä. Meidän perheessä ensimmäinen vauvavuosi meni kiukutellessa, seksiä oli harvoin ja silloin kuin toista huvitti, toista ei. Tsemppiä sinne, kyllä se elämä paremmaksi muuttuu kun vauva tuosta hieman kasvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi