Vierailija

julia roberts käyttää sitä lehtitietojen mukaan joka päivä muttta voiko sitä ja saako sitä oikeesti käyttää joka päivä?

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

siis kuinka "valkaisit" hampaasi soodalla? Ihanko pesemällä?

Teksisi mieli käydä valkaisuttamassa myös omat hampaani, mutta mulla pari vihlovaa takahammasta joten en uskalla. Uskaltaisiko tuolla soodalla hinkata pelkästään etuosan hampaat?

Vierailija

Siis teitkö itse itsellesi jonkun hoidon? Miten? Juuri varailin suuhygienistille aikaa ja katselin hinnastossa soodapuhdistusta... Pitäisiköhän ottaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kastelin hammasharjan ja ruokasoodaa päälle. Tulos oli hämmästyttävä, testasin myös miehellä ja sama tulos. googlaa "julia roberts käyttää ruokasoodaa". 

Vierailija

Mulle tehtiin hammashoitajalla mitään kysymättä joku soodaputsaus. Ei ollut mitään hyötyä ja maksoi paljon. Todella typerää tehdä kysymättä (entiseltä) asiakkaalta. Varasin siis hammaskiven poiston.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis teitkö itse itsellesi jonkun hoidon? Miten? Juuri varailin suuhygienistille aikaa ja katselin hinnastossa soodapuhdistusta... Pitäisiköhän ottaa?

Hammashoitajan tekemä soodapuhdistus ja hammaskiven poisto on lyömätön yhdistelmä. Käyn kahdesti vuodessa, koska olen kahvin ja punaviinin ystävä.

Tuo artikkeli Julia Robertista ja muista kaunottarista soodapurkilla pisti silmään. Onhan soodalla peseminen tunnettu jo vaikka kunka kauan, mutta minun muistini mukaan omatoimisesta soodan käytöstä on yhtä kauan varoiteltu, koska sillä voi helposti turmella hampaansa peruuttamattomasti. Mitä tässä nyt pitäisi ajatella?

Vierailija

Mun ex usasta käytti päivittäin, kunnes oli haluttu lopputulos. Sitten piti yllä sitä ehkä kerran viikossa.. Eihän se hyvää tee hampaalle, mutta valkaisee kyllä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hammashoitajan tekemä soodapuhdistus ja hammaskiven poisto on lyömätön yhdistelmä. Käyn kahdesti vuodessa, koska olen kahvin ja punaviinin ystävä.

Tuo artikkeli Julia Robertista ja muista kaunottarista soodapurkilla pisti silmään. Onhan soodalla peseminen tunnettu jo vaikka kunka kauan, mutta minun muistini mukaan omatoimisesta soodan käytöstä on yhtä kauan varoiteltu, koska sillä voi helposti turmella hampaansa peruuttamattomasti. Mitä tässä nyt pitäisi ajatella?

Tää on pakko kokeilla. Voihan sitä sen jälkeen mennä valkaisua tekemään jos ei onnistu. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tää on pakko kokeilla. Voihan sitä sen jälkeen mennä valkaisua tekemään jos ei onnistu. 

Minä (kirjoittaja numero 6) kävin kymmenisen vuotta sitten ensin puhdistuttamassa ja sitten valkaisuttamassa hampaani, mutta vaikka hoitaja kuinka esitteli värikartastaan ennen ja jälkeen -tilannetta, minä en huomannut hampaissani mitään eroa entiseen eikä huomannut kukaan muukaan. "Tavallisen värisistä" hampaistani saisi kauniin valkoiset vain laminaateilla, joten tyydyn tähän vakioväriini. Ammattilaisen soodapesu vie tummentumat mukavasti, mutta ei vaalentele sen enempää. Kannattaa kyllä, koska ensimmäinen päivä soodapesun jälkeen menee aina omien hampaiden ihailemiseen, heti taustapeilistä pitää katsella kotimatkalla. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
eli kerta viikkoon kannattaa käyttää? 

No mielummin kerran kuussa kuin kerran viikossa, ja käyttää sit kiillettä vahvistavia hammastahnoja

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
en uskalla edes kokeilla, vaikka olen kuullut tuosta.

Täällä missä minä asun myydään hammastahnaakin missä on ruokasoodaa mukana. Eihän se nyt mitään myrkkyä ole.

Vierailija

Onnea vaan sitten kun teidän idioottien kiilteet on lähteneet hampaista. Ei mikään halpa juttu korjailla. Että se siitä säästöstä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat