Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kestä enää tätä pajan puutetta

Vierailija
15.01.2016 |

Olen viimeisen puolen vuoden aikana tottunut käyttämää pajaa ja alkoa sekaisin, muuta nyt viimeiset lähetykset ei syystä tai toisesta saapuneetkan perille. Koko ajan juon lisää, mutta ei tää pelkkä känni vaan tunnu enää miltään kun tottunut ottamaan 10-15 pohjaiksi ja sitten pajaksi.

Nyt on jo neljäs kun kokeilen taas pelkkää alkoa, mutta joka kerta vituttaa vaan enemmän.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KKerropas ap, kuinkahan kauan menee, että känni + pilvi lakkaa olemasta nautinnollista?

Sekakäyttöönkin kai keho tottuu ja siten efektikin kai jossain vaiheessa laimenee. Mutta jos pystyy esim. viikolla pitämään molemmista taukoa ja toleranssit laskee, empä usko, että toleranssista tähän yhdistelmään tulee kovin nopeasti ongelma.

Vierailija
22/32 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammuisin 10 kaljan jälkeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee vain juotua vähemmän.

Sen takia pitääkin juoda pohjiksi se 10-12 kaljaa/siideriä. Silloin sopivasti alkoholia veressä. Itsekin olen kokeillut alkaa käyttämään molempia samaan aikaan ja silloin tosiaan tulee juotua aika vähän.

Vierailija
24/32 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tarviset pään olevan sekaisin? Syy?

Ei ap ilmaise haluavansa olla sekaisin.

Kyllä se on tämän kombon tavoite. Olla mahdollisiman sekaisin.

Vierailija
25/32 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut miestä, joka polttelee. Viimeksi oli poissaolevan oloinen tyydyttäessään mua, sen jälkeen oli pakko päästä polttaan... ei ehkä maksa vaivaa jatkaa.

pilviriippuvuuskin on aika monella. Ymmärrän käytön, mutta en kyllä tajua mikä ilo on joka päivä polttaa.

Vierailija
26/32 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän käytön, mutta en kyllä tajua mikä ilo on joka päivä polttaa.

Tolanrenssi kasvaa tosiaan niin nopeasti, että kannattaa välillä pitää pitempiä taukoja.

Vierailija
27/32 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon juot alkoa..

Vierailija
28/32 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon juot alkoa..

Kymmenen kaljaa muka paljon?

Vierailija
29/32 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisit vaikka tappaa itsesi, niin yhteiskunta hengittäisi taas hieman kevyemmin. Oiva esimerkki miten "hieno ja terveellinen" lääke se teidän paskahamppunne on. Aivot paskana selvästi.

Vierailija
30/32 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon juot alkoa..

Kymmenen kaljaa muka paljon?

Joillekkin on, mulle ei. Saatan juoda koko laatikon jos on oikein maullaan. Nyt ei vain maistu niin selvinpäin. Miedompaa jos olisi niin se maistuisi.

Vierailija
31/32 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voisit vaikka tappaa itsesi, niin yhteiskunta hengittäisi taas hieman kevyemmin. Oiva esimerkki miten "hieno ja terveellinen" lääke se teidän paskahamppunne on. Aivot paskana selvästi.

Mitäpäs jos kuule vaan menet nuolemaan sen porvaris persettä ja lopetat topikin saastuttamisen.

Vierailija
32/32 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tapaillut miestä, joka polttelee. Viimeksi oli poissaolevan oloinen tyydyttäessään mua, sen jälkeen oli pakko päästä polttaan... ei ehkä maksa vaivaa jatkaa.

pilviriippuvuuskin on aika monella. Ymmärrän käytön, mutta en kyllä tajua mikä ilo on joka päivä polttaa.

Ei todellakaan jatkoon. Itse olen jo kahden exän verran pilven polttoa katsellut ja se oli siinä, nollatoleranssi tästä eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi