Ei kestä enää tätä pajan puutetta
Olen viimeisen puolen vuoden aikana tottunut käyttämää pajaa ja alkoa sekaisin, muuta nyt viimeiset lähetykset ei syystä tai toisesta saapuneetkan perille. Koko ajan juon lisää, mutta ei tää pelkkä känni vaan tunnu enää miltään kun tottunut ottamaan 10-15 pohjaiksi ja sitten pajaksi.
Nyt on jo neljäs kun kokeilen taas pelkkää alkoa, mutta joka kerta vituttaa vaan enemmän.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Tulee vain juotua vähemmän.
Sen takia pitääkin juoda pohjiksi se 10-12 kaljaa/siideriä. Silloin sopivasti alkoholia veressä. Itsekin olen kokeillut alkaa käyttämään molempia samaan aikaan ja silloin tosiaan tulee juotua aika vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tarviset pään olevan sekaisin? Syy?
Ei ap ilmaise haluavansa olla sekaisin.
Kyllä se on tämän kombon tavoite. Olla mahdollisiman sekaisin.
Olen tapaillut miestä, joka polttelee. Viimeksi oli poissaolevan oloinen tyydyttäessään mua, sen jälkeen oli pakko päästä polttaan... ei ehkä maksa vaivaa jatkaa.
pilviriippuvuuskin on aika monella. Ymmärrän käytön, mutta en kyllä tajua mikä ilo on joka päivä polttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän käytön, mutta en kyllä tajua mikä ilo on joka päivä polttaa.
Tolanrenssi kasvaa tosiaan niin nopeasti, että kannattaa välillä pitää pitempiä taukoja.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon juot alkoa..
Kymmenen kaljaa muka paljon?
Ap voisit vaikka tappaa itsesi, niin yhteiskunta hengittäisi taas hieman kevyemmin. Oiva esimerkki miten "hieno ja terveellinen" lääke se teidän paskahamppunne on. Aivot paskana selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon juot alkoa..
Kymmenen kaljaa muka paljon?
Joillekkin on, mulle ei. Saatan juoda koko laatikon jos on oikein maullaan. Nyt ei vain maistu niin selvinpäin. Miedompaa jos olisi niin se maistuisi.
Vierailija kirjoitti:
Ap voisit vaikka tappaa itsesi, niin yhteiskunta hengittäisi taas hieman kevyemmin. Oiva esimerkki miten "hieno ja terveellinen" lääke se teidän paskahamppunne on. Aivot paskana selvästi.
Mitäpäs jos kuule vaan menet nuolemaan sen porvaris persettä ja lopetat topikin saastuttamisen.
Vierailija kirjoitti:
Olen tapaillut miestä, joka polttelee. Viimeksi oli poissaolevan oloinen tyydyttäessään mua, sen jälkeen oli pakko päästä polttaan... ei ehkä maksa vaivaa jatkaa.
pilviriippuvuuskin on aika monella. Ymmärrän käytön, mutta en kyllä tajua mikä ilo on joka päivä polttaa.
Ei todellakaan jatkoon. Itse olen jo kahden exän verran pilven polttoa katsellut ja se oli siinä, nollatoleranssi tästä eteenpäin.
Sekakäyttöönkin kai keho tottuu ja siten efektikin kai jossain vaiheessa laimenee. Mutta jos pystyy esim. viikolla pitämään molemmista taukoa ja toleranssit laskee, empä usko, että toleranssista tähän yhdistelmään tulee kovin nopeasti ongelma.