Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olihan täällä mukava käydä, jotkut pitivät ehkä tarinoistani ja toiset eivät mutta aikansa kutakin, kiitos että jaksoitte lueskella juttujaniM50+.

• ylös 7
  • alas 2

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo hyvät jutut sulla on ollut ja tosi kiihottavat.

t. m-50

Noinkohan haluatte että tulen kirjottelemaan?M50.

Vierailija

Mää en edes muista noteeranneeni sua, joten et oo ainakaan ärsyttänyt. Takas vaan!

N37

Vierailija

Kiitosta vaan. Yritän olla kertomasta omasta seksielämästä jos se jotakin häiritseeM50+,

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kunnon hulluista on aina puutetta.

Ymmärsinkö oikein? olenko siis tervetullut vai en?. Vaikka olen viiskymppinen niin mulla on kokemusta kuitenkin. Fantasioida saa jokainen, myös minä jos kysytään mistä fantasioitM50+.

Vierailija

Olen yli 40v sinkkunainen tätä nykyä ja ihan mielelläni olen lukenut sunkin juttuja. Näillä vuosikymmenillä on jo ihan toiset kokemukset seksistä ja monesta muustakin asiasta, joten jatka vaan kirjoittelua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen yli 40v sinkkunainen tätä nykyä ja ihan mielelläni olen lukenut sunkin juttuja. Näillä vuosikymmenillä on jo ihan toiset kokemukset seksistä ja monesta muustakin asiasta, joten jatka vaan kirjoittelua.

Kiitos tuesta niin sinulle kun toisillekkin. Taidan sitten jatkaa juttujaniM50+.

Vierailija

Mitä sä nyt oikein sekoilet, tulet ja menet. Sitten kun pari ihmistä kirjoittaa, älä meeeee, niin sä käännät välittömästi kelkkasi. Oletko jotenkin helposti johdateltavissa, et osaa päättää asioista yms. Please, mee jo.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat