Vierailija

Asumme opiskelija-asunnossa keskenämme, emme ole ennestään tuttuja. Voin ihan rehellisesti sanoa, että pidän sitä idioottia maailman tyhmimpänä ihmisenä. En käsitä, miten se voi asua opiskelija-asunnossa. Sehän tarkoittaa sitä, että se on päässyt opiskelemaan ja nykypäivänä se tarkoittaa aina sitä, että on ohittanut monta muuta hakijaa päästessään sisään. En sano, mitä se opiskelee, mutta ei ole kyse mistään autonrassaajasta. Korkeakoulututkinnon meinaa saada suoritettua.

Minä tiedän, että olen oikeassa. Minä vain tiedän. Ei tarvitse edes googlata ja silti tiedän. Kämppis ei luota googlaamiseen, koska sillä on miljoona salaliittoteoriaa ihmisten aivojen muokkaamisesta..

Ja sitten se älytön väite: islanti ja norja ovat sukulaiskieliä (minun mielestä on, sen mielestä ei).

• ylös 4
  • alas 40

Sivut

Kommentit (30)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Onhan ne nyt molemmat skandinaavisia kieliä, eli olet oikeassa! Ihmisellä voi olla päätä lukea itsensä ammattiin, mutta kyllä niillä korkeimminkin koulutetuilla vippaa nupissa aika ajoin. :)

• ylös 29
  • alas 0
Vierailija

Eihän ne mitään sukulaiskieliä ole: toinen kuuluu mongolikieliin ja toinen muinaiskelttiläisiin!

• ylös 31
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä teet VAUVA-palstalla?

Minä todistan idioottikämppikselleni, että islanti ja norja ovat sukulaiskieliä.

Mitä sinä teet Vauva-palstalla?

ap

• ylös 5
  • alas 26
Vierailija

Minä taas tiedän, että ap googlasi asian ennen kuin avasi tämän ketjun, vaikka muuta väittääkin.

• ylös 31
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eihän ne mitään sukulaiskieliä ole: toinen kuuluu mongolikieliin ja toinen muinaiskelttiläisiin!

Nyt kyllä narraat :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä taas tiedän, että ap googlasi asian ennen kuin avasi tämän ketjun, vaikka muuta väittääkin.

En muista, miten tuo väittely sai alkunsa, mutta jossain vaiheessa kyllä googlasin ja näytin kämppikselleni todistaakseni niiden sukulaisuussuhteen. Ei uskonut pölvästi.

ap

Vierailija

No, kumpikin kuuluvat indoeurooppalaisen kielikunnan pohjoisgermaaniseen ryhmään. Samaan ryhmään kuuluvat myös ruotsin ja tanskan kielet. Joten siinä mielessä ap on oikeassa.

• ylös 14
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja jos ei guugelia usko niin vauva-palstaako uskoisi! hahahahha!!!

No näistä vastauksista ei oikein ole mitään apua, joten taidan siirtyä jollekin muulle keskustelupalstalle. 

Eihän tämän nyt niinkään voi mennä, että se edelleen luulee, ettei islanti ja norja ole sukulaiskieliä!!

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minä todistan idioottikämppikselleni, että islanti ja norja ovat sukulaiskieliä.

ap

Kai näytät tämän keskustelun hänelle mitään sensuroimatta? :)

Vierailija

Olet oikeassa, ap. Islanti ja norja ovat sukulaiskieliä, kuuluvat samaan pohjoisgermaanisten kielten ryhmään, joka puolestaan on germaanisten kielten alaryhmä.

Tämä on helppo tarkistaa mistä tahansa tietosanakirjasta tai vaikka wikipediasta.

t. Filologi

Vierailija

Tuon asian tietämättömyys nyt ei kenestäkään tee tyhmää. Ei nainenkaan ole tyhmä jos ei tiedä missä sijaitsee auton katalysaattori. Tyhmyyden/älykkyyden paras mittari on matematiikka ja muut loogista ajattelukykyä mittaavat asiat kuten Mensan testit.

• ylös 1
  • alas 15
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

ap

Kai näytät tämän keskustelun hänelle mitään sensuroimatta? :)

Tietenkin. Kyllä se tietää, että mä pidän sitä idioottina.

ap

Vierailija

huhhuh. vaikka Norja ja islanti ovatkin kaukaisia sukulaiskieliä, niin se ei poista sitä faktaa että ap on vastenmielisen kuuloinen ihmisyksilö :/

• ylös 17
  • alas 3

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat