Vierailija

Etten saisi koskaan käydä ulkomailla, en perustaa yritystä, en reissata kotimaassa tms miksi mun elämääni ei saisi mahtua mitään kivaa?

• ylös 0
  • alas 3

Kommentit (5)

Vierailija

Täällä vaan tiedetään että olet valehteleva provo (niinkin olet itse kertonut). Ei kukaan ajattele mitään muuta

Vierailija

Totta kai voi tapahtua ja varsinkin saisi tapahtua. Kyllä minä ainakin oikein toivon että sinä saisit elämääsi hyvää ja iloa, kun kirjoituksistasi on tullut kuva että pääosin se on aika masentavaa ja ankeaa. 

Ei kyse siitä olekaan etteikö sulle toivottaisi tai sallittaisi hyvää vaan siitä että uskooko ihmiset enää juttujasi. Hienoa jos olet käynyt Aruballa - toivottavasti oli virkistävä matka! Mutta nettihistoriasi perusteella minäkin kyllä oletusarvoisesti epäilen että olisikohan keksitty koko matka. Ei siinäkään sinänsä mitään pahaa, surullista enemmänkin jos näin on, että täytyy keksiä matkojakin koska oikeasti ei ole mitään. 

Ja yritys / työpaikka, joku tuottava tekeminen elämääsi, varmasti olisi sulle ihan parasta mitä voisi tapahtua. Jotenkin vaan vähän usko mennyt että epäilee niin kauan kunnes on jotain vahvempaa selitystä siitä mistä on kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Luultavasti kaikki toivovat, että sulle joskus tapahtuisi jotain kivaa.

Mutta oman kertomasi perusteella todennäköisyys siihen on hyvin pieni. Niuho nuohoojamies nuukailee jopa ruokakaupassa, jonne ei enää anna sun mennä lainkaan. Penninvenyttäjä ei todellakaan kustanna sulle lomamatkoja Aruballe.

Jos niuho mies on jo tuhat kertaa kieltänyt sua perustamasta yritystä, on vaikea kuvitella, että yhtäkkiä olisit sen yrityksen kuitenkin saanut perustaa.

Jos nuuka mies on jo tuhat kertaa sanonut, että ette muuta siitä mökistä mihinkään, on vaikea kuvitella, että yhtäkkiä muuttaisitte tilavaan taloon.

Jos anoppi ja muut sukulaiset jaksavat jaanata siitä, että sulla ei ole koulutusta eikä työtä, on vaikea kuvitella niiden yhtäkkiä lopettavan jauhamistaan.

Jos adoptioon antamasi poika on tähänkin asti lähetellyt kortteja ja facebook-viestejä, on vaikea kuvitella hänen yhtäkkiä lopettavan lähettelyä.

Mutta pidämme kyllä peukkuja, että joku toiveistasi yhtäkkiä toteutuisikin!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat