Vierailija

Siis olisikohan ihan tietoa asiasta. Siis jotainhan se paskan haju on. Onko siis paskan haju sitä ihtiään bakteereineen, vai vain harmitonta kaasua? Asiallisia vastauksia kiitos, jos se nyt on tällä palstalla mahdollista.

Kommentit (16)

Vierailija

Kaasuahan se vaan on, jossa tosin on paskamolekyylejä seassa. Eli paska kyllä kulkeutuu keuhkoihin ja sitä kautta verenkiertoon ja aina aivoihin asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaasuahan se vaan on, jossa tosin on paskamolekyylejä seassa. Eli paska kyllä kulkeutuu keuhkoihin ja sitä kautta verenkiertoon ja aina aivoihin asti.

Eli jos viettää tarpeeksi kauan vessassa aikaa, tulee aikaa myöten paskapää?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Googleta "vessan vetäminen kansi auki". Itse laitan kannen visusti kiinni ennen vessan vetämistä.

Tästä tuli mieleen kysymys, kuinka moni palstalaisista on joskus ihan oikeasti "vetänyt" vessan. Siis kiskaissut pitkän narun päässä olevasta kädensijasta, minkä jälkeen katonrajassa olevasta säiliöstä on hirmuisella kohinalla virrannut vettä pyttyyn. Mummollani sellainen ihme oli.

Vierailija

Vessan ilma on sekoitus paskabakteereja ja myrkkykaasuja. Ei kannata sitä hengitellä ilman kunnollista naamaria. Itse olen hankkinut tätä tarkoitusta varten sukelluskamat. Happipullossa riittää ilmaa pitemmänkin istunnon ajaksi. Suosittelen!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googleta "vessan vetäminen kansi auki". Itse laitan kannen visusti kiinni ennen vessan vetämistä.

Tästä tuli mieleen kysymys, kuinka moni palstalaisista on joskus ihan oikeasti "vetänyt" vessan. Siis kiskaissut pitkän narun päässä olevasta kädensijasta, minkä jälkeen katonrajassa olevasta säiliöstä on hirmuisella kohinalla virrannut vettä pyttyyn. Mummollani sellainen ihme oli.

Lapsuuteni ala-asteen vessassa oli tuollaiset pöntöt. Eikä ovia, vain pienet sermit pönttöjen välissä.

80-lukua kuitenkin elettiin...

Vierailija

Ei kannata edes piereskellä sisään päin ettei saa vieraita paskabakteereja sisäänsä. Ne saattavat alkaa keskenään lisääntymään ja tekemään supermyrkyllisiä mutantteja jotka hävittävät kaiken elollisen laajoilta alueilta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Lapsuuteni ala-asteen vessassa oli tuollaiset pöntöt. Eikä ovia, vain pienet sermit pönttöjen välissä.

80-lukua kuitenkin elettiin...

Jep. Myös joissain vanhoissa kerrostaloasunnoissa, joissa asuttiin, oli.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Meillä oli pikkulikkana 70-luvulla tuommoinen vielä naapurissa eli olen vetänyt. Vedin toki myös kotona, sellaisesta nupista ylöspäin :-) Ainakin sitä kutsuttiin silloin vessan vetämiseksi.

Jännä juttu muuten, vieläkin useimmat ihmiset puhuvat vessan vetämisestä vaikka aika monessa paikassa siitä nappulasta nykyään painetaan... Hyvin ne juurtuu nuo sanonnat. Mulla meni monta vuotta siten, että nauhoitin tv-ohjelmia digiboxille, nykyään osaan jo puhua tallentamisesta :-)

Vierailija

Hammasharjaa ei kannata jättää sellaisenaan lavuaarin reunalle jos ei halua paskaa suuhunsa. Kakatessa ja vessaa vedettäessä kakkapartikkelit leviävät joka puolelle vessaa metrin parin säteellä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen, sukulaisperheellä oli vanhanaikainen ketjusta vedettävä, kun olin lapsi. Ei ole enää. Mutta vedettäviä vessoja on paljon edelleen käytössä, kaikkia uudemman mallisia vedettäviä ei ole vaihdettu painonapillisiin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat