Vierailija

Itse K&T-lehden tilaajana olen saanut hänestä tosi positiivisen ja mukavan kuvan, kun olen hänen blogia lehdestä lukenut. Netissä en ole sitä lukenut. Myös haastattelut on antanut hänestä ainakin mulle aina miellyttävän kuvan.
Huomattavasti mukavamman oloinen rouva kuin Minttu Virtanen, jonka kirjoituksia en edes jaksa enää lukea samaisesta lehdestä. Sellaista tyhjänpäiväistä hötöntötönluksusta on Virtasen kirjoitukset.
Siks ihmettelenkin miks Nanna saa tällä palstalla niin paljon raivoa aikaan?

Sivut

Kommentit (55)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kuninkaansynnyttäjä ja Suuri Ajattelija lyövät itse löylyä kiukaalle käymällä täällä kirjoittelemassa "puolustus"puheenvuoroja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuningas = Johannan odottama POIKA (jeren sanoin, poika on kuningas)

Mikä Johanna? ?

No nanna :)

Vierailija

nannan oikea nimi on johanna. nanna-nimi on yhtä feikkiä kuin hänen positiivisuutensa ja iloisuutensa - oikeasti on hyvin kylmä ja ilkeä ihminen

Vierailija

No en nyt tiedä saako maailma olla varuillaan, mutta naiset ainakin saa, mikäli on tuleva kuningas yhtään tähän "ihanaan ja perhekeskeiseen" isäänsä tullut :o

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Edelleenkään en ymmärrä miksi Jeren möläytykset on millään tapaa Nannan vika? -ap

älä jaksa johanna.

kirjoituksesi "kateellisista läskistä akoista", oman "kauneteutesi" hehkutus, oksanan haukkuminen, lapsen hylkääjän puolustaminen ym rumat puheesi täällä ovat jo paljastaneet kaikille paitsi tyhmän myös hyvin ilkeän luonteesi. av-mammat ei unohda :)

Vierailija

Jollain on ihan sairas pakkomielle hänestä. Tuntuu olevan kova paikka että hän käyttää Nanna-nimeä. So what? Tunnen kyllä useitakin ihmisiä joilla on joku muu kutsumanimi kuin virallinen etunimi.

Vierailija

Minä aloittaja olen kolmen lapsen äiti, kiinnostunut myös kuntoilusta ja siksi olen lukenut lehdistä monien kuntoilijoiden ja saliharrastajien blogeja. Juuri Nannan ja esim. Venla Savikujan sekä Eevi Teittisen artikkelit saavat mielenkiintoni heräämään mukavuudella ja luonnollisuudella. Ruusila-Nousiaiset ja Virtaset ei kiinnosta pätkääkään. Joten ei ole Nanna täällä aloittamassa. =) 

-ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat