Niin vain on mennyt. Viisi vuotta ilman kosketusta puolison kanssa. Enää en voi kysyä syytä, koska hän raivostuu väkivaltaisesti tästä aiheesta. Kuin pahaa unta ollut päivät ja kuukaudet kerrallaan.

Kommentit (19)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vaikea tilanne :( Itse harkitsisin varmaan sivusuhdetta josta saisin sen läheisyyden jos mies olisi muuten hyvä isä lapsille ja isompia muita ongelmia ei olisi.

Toinen vaihtoehto tietenkin ero mutta miettisin lasten kannalta myös.

Näin minä ajattelin

Mieti että millaisen mallin parisuhteesta teidän liitto antaa lapsillenne. Tuo kuulostaa pahalta. Etenkin ettei asioista voi puhua. Ja entäs väkivaltaisuus??????

Vierailija

Miksi ihmeessä ihmiset kuvittelee, että lasten takia pitää tärvätä oma elämä rakkaudettomassa tai epätyydyttävässä liitossa? Mitä ne lapset siitä saavat itselleen? Ihan kuin marttyyrivanhemmuus lämmittäisi ketään.

Vierailija

Niinpä. Voin kyllä uskoa muutoksen odottelussa ajan hujahtavan. Toivottavasti ukolla ei ole olit toista naidtam jole on ollut uskollinen, tuskin on sitä sinulle sanonut ettet itse toimisi samoin. Hirvee tilanne!

Vierailija

Minä erosin, tosin oli mulla siinä yksi seikkailusuhde välissä. Elämäni paras päätös. Lapsistakin huomaa ilouden ja vapauden. Mä kärvistelin 6 vuotta ilman.

Vierailija

Mitä sitten saat mieheltäsi? Mitkä ovat niitä hyviä asioita hänessä?

Vaikea uskoa, että olisi mitään, mikä kompensoisi väkivaltaisuutta.

Mies on erittäin pidetty ja herkän sekä ystävällisen maineessa. Olen miettinyt suurimman vian olevan minussa, sen takia olen panostanut itseni kehittämiseen...nyt vain tajuton aika mennyt eikä apua ollut

Vierailija

andust kirjoitti:
Ehkä sitä pelkää esim. Yksinäistä vanhuutta. Ja kun pitkä historia yhdessä ja kokemukset. Vähän on parempi kuin ei mitään. 😒

Tuolla tavalla sinulle tulee varmasti yksinäinen vanhuus.
Jos otat eron niin löydät ainakin ystäviä ja lasten kanssa välit ovat lämpimät.
Jos jäät niin lapsetkin vaistoavat vanhempien välit eivätkä pysty niin usein käymään aikuistuessaan.
Mahdollisuus uuteen kumppaniinkin avautuu kun sinkkuunnut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten saat mieheltäsi? Mitkä ovat niitä hyviä asioita hänessä?

Vaikea uskoa, että olisi mitään, mikä kompensoisi väkivaltaisuutta.

rahahan se on.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat