Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kiinnostaisi tietää mitä kakkaa työkaverit puhuu ja jos saisin jotain ideaa miten en olisi niin "paska" kun kukaan ei uskalla sanoa jos jokin ärsyttää.

Sivut

Kommentit (22)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Liity mukaan. Se oli avoin ryhmä koko porukalle, mutta sä et tullut mukaan. Etkö pystyisi puhumaan ongelmistasi kenellekään? Edes työterveyteen?

Vierailija

Tosiasia on se jotta naisilla on aina joku ketä halveksitaan edes vähän työporukassa tai muuten jätetään hieman edes ulkopuolle. Vaikka sä jumppaisit kuinka niin et tuu suosiota sillä saamaan. Paras tapa on vaan antaa olla, olla niinkuin ei huomaiskaan. Pääasia kun yrittää jaksaa olla kaikille asiallinen ja mielummin ystävällinenkin. Ennen pitkää tuollainen porukka hajoaa ja saat itsellesi tuon seuraavan kiusatun "ystäväksi" joka todennäköisesti kertoo mitä sinusta kirjoiteltiin. Tosin en usko jotta sillä on enää silloin  merkitystä

Vierailija

Minkä ikäisiä työkaverisi oikein ovat? Kuulostaa ihan joltain yläastemeiningiltä. Todella asiatonta. Miten sait selville että tuollainen ryhmä on?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Liity mukaan. Se oli avoin ryhmä koko porukalle, mutta sä et tullut mukaan. Etkö pystyisi puhumaan ongelmistasi kenellekään? Edes työterveyteen?

Miksi ihmeessä pitäisi liittyä ryhmään, jossa halveksitaan ja juorutaan muista, kun se kertoo enemmän näiden jo siellä olevien sivistyksestä ja pahasuopaisuudesta. Onko tämä jokin uusi ilmiö kun, kun pahaa voi juoruta julkisesti jopa henkilön nimellä.

Ennen puhuttiin pahan sanansaattajista kylän juoruakkoina, joita halveksittiin kaikkialla, mutta nykyisin sen jotkut hyväksyvät, kun tehtailevat uusia aloituksia mammapalstalle jopa henkilön nimellä. Missä on käytöstavat ja hienotunteisuus. Nykyään homma hoidetaan somessa, kun ennen juoruakat juoksivat talosta taloon tai puhelinsantran välityksellä.

Vierailija

Suljetut someryhmät tuskin on kiusaamista, jos ei mitään muuta näyttöä ole. Ethän sä voi toisten saunailloistakaan tietää, mitä ne siellä lauteilla puhuu, jos ei jutut leviä saunan ulkopuolelle.

Vierailija

Tiedän pari jotka kuuluu varmuudella ryhmään. Olin uutena vuotena baarissa omalla kaveriporukalla ja törmäsin siellä työkaveriini. Itse olin selvin päin ja työkaverini aika kännissä. Hän näytti innoissaan että meidän työkaveri mikä on Lontoossa laittoi kaikille uudenvuoden toivotukset ja näytti puhelintaan missä oli Lontoon terkut ja toivotuksia muilta työkavereilta. Ryhmän nimi oli Ei Teetä.

En ehtinyt tutkia asiaa tarkempaa kun työkamu otti jo puhelimensa takaisin ja jatkoi matkaa. Asia jäi häiritsemään ja joskus olen huomannut työpäivän aikana että jotkut saavat viestejä Ei Teetä ryhmästä (kaikki pidetään yleensä omaa puhelinta yhdellä pöydällä ettei se vahingoitu töissä).

Mä en siis ryhmään kuulu, ja Tee viittaa mun etu/lempinimeen, mua välillä töissäkin kutsutaan Teeksi oikean nimen sijasta. Työkavereille en ole mitään puhunut (4hengen ryhmä plus pomo) että tiedän että ryhmä on olemassa, mutta kiinnostaisi tietää mitä paskaa siellä niin jutellaan kun ei voi päin naamaa sanoa. Meillä on kaikkien työkavereiden ja pomon kanssa työryhmä johon jaetaan työjuttuja.

Ap

Vierailija

Miksi sä haluat tietää? Pahoitat vaan turhaan mielesi.
Ajattele asiaa niin, että aikuiset ihmiset jotka perustavat haukkumisryhmän whatsappiin, ovat lähinnä teini-ikään jähmettyneitä, elämäänsä kyllästyneitä luusereita.

Vierailija

Idiootit, jos oikeasti kiusaavat kirjallisesti. Ilmoitat siitä työsuojeluun, koska et itse pääse sinne toteamaan mitä on väärin, heidän tehtävä on hoitaa jatko.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Suljetut someryhmät tuskin on kiusaamista, jos ei mitään muuta näyttöä ole. Ethän sä voi toisten saunailloistakaan tietää, mitä ne siellä lauteilla puhuu, jos ei jutut leviä saunan ulkopuolelle.

On kiusaamista. Ja siitä on todisteet
Tällaisia tulee ilmi myös koulussa. Ja niihin puututaan
Kiusaamista on sekin, että yksi suljetaan ulkopuolelle ja vaikka saunaillassa haukutaan

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kiusaamista on sekin, että yksi suljetaan ulkopuolelle ja vaikka saunaillassa haukutaan

Mitä mahdollisuuksia pomolla on tuohon puuttua? Voi pitää jonkun saarnan hyvästä yhteishengestä, mutta auttaako sellainen ihan oikeasti aikuisten ihmisten juoruiluun?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei se työantajan vastuulla ole, jos ihmiset idiootit vapaa-ajallaan haukkuu jotain työkaveria.

Vierailija

Huh Huh, onneksi teen töitä yhteisössä, jossa on fiksuja aikuisia ihmisiä. Sellaisia joilla on terve itsetunto ja hyvä elämä itsellä niin ei tulisi mieleenkään kiusata ketään.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat