Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eikö olisi keskustelun kannalta hedelmällisempää kirjoittaa jotain aiheeseen liittyvää? Edes yksi lause? Miksi nostaa ketju, jos ei ole mitään muuta sanottavaa aiheesta kuin "up"? Odottavatko nämä upittajat, että muut tuottaisivat kiinnostavaa sisältöä heille?

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Yrittävät pönkittää omia ketjujaan sen jälkeen kun eivät enää jaksa pidempää yksinpuhelua. 

Yleensä tämä leimaa aiheita, joihin kukaan ei halua/jaksa kommentoida. 

Toisaalta noin voidaan nostaa myös hyvin vanhoja ketjuja jos joku ajattelee, että aihe olisi nyt ajankohtainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Joskus jos haluan saada nopeasti vastauksen johonkin kysymykseen ja näyttää siltä että viesti alkaa tippua etusivulta (kukaan ei vastaa) niin laitan että "up" että nousis taas ja joku huomaisi kysymykseni ja saan vastauksen.

Vierailija

Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin ryhtyä vastaamaan johonkin ketjuun, ja sitten huomata että se on aloitettu joskus vuonna 0 ja ollut hiljaisena 8 vuotta, kunnes joku älykääpiö on sen nostanut ilman että mainitsee nostavansa ikivanhan ketjun. Siihen verrattuna up on paljon parempi, silloin lukija tajuaa heti tarkistaa ketjun aloitusajankohdan.

Vierailija

Minä ainakn upitan jos haluaisin, että ihmiset tulisivat vielä antamaan kommentteja. Miksi vääntäisin kenttään väkisin jotain shittiä, jos mulla ei ole mitään sanottavaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää huomiohuoraamista.

No on kyllä!!! Tosi järkyttävää 😂

En muuten usko, aloittaja on koskaan ymmärtänyt keskustelupalstan ideaa 😊

Miksi muuten jotkut aloittavat keskusteluketjun, jossa vain ihmetellään jotain upittamista?
Eikö todellakaan ole mitään oikeaa asiaa, josta voisi ketjun luoda?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä ainakn upitan jos haluaisin, että ihmiset tulisivat vielä antamaan kommentteja. Miksi vääntäisin kenttään väkisin jotain shittiä, jos mulla ei ole mitään sanottavaa?

Kiitos, vihdoin!
Näin justiinsa menee,
ap voisi miettiä, että mikähän se keskustelupalstojen idea nyt onkaan...

Mieti tätä kokonaisuuden kannalta, eikä vain sinun itsesi kannalta 😊

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat