Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Miehen sukulainen valmistuu maisteriksi ja meidät kutsuttiin juhliin. Miten jaksan esittää pirteää ja reipasta vaikka itse en saanut edes amis ammattia opiskeltua?

Sivut

Kommentit (40)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaikea ymmärtää miksi edes sukulainen sut kutsuis.
Miksi ei kutsuisi? on läheinen sukulainen miehelleni, toki hän koko perheen kutsuu. Ja jaksan mä esittää itken sitten kotona.ap

Vierailija

No en usko. Kuitenkin taas provoat ja valhettelet siellä koneellasi ja sitten naurat kun me tyhmät sulle täällä vastaillaan. Ja sitte kun miehes tulee töistä niin sekin tulee kirjoittamaan ja provoamaan ja nauramaan. En siis usko tätä juttua alkuunkaan. Piste.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No en usko. Kuitenkin taas provoat ja valhettelet siellä koneellasi ja sitten naurat kun me tyhmät sulle täällä vastaillaan. Ja sitte kun miehes tulee töistä niin sekin tulee kirjoittamaan ja provoamaan ja nauramaan. En siis usko tätä juttua alkuunkaan. Piste.
Totta on. Mieheni suku on aika koulutettua.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No, keskityt vain kertoilemaan kaikille, millaista teillä oli Aruballa, niin kukaan ei muistakaan ettei sulla ole tutkintoja.
Ei he toki enää tutkinnoista tai töistä multa kysy vaan se paska fiilis mut et sä tajua.ap

Vierailija

No itse olet just todistanut, ettet edes tarvitse mitään tutkintoja vaan pyörität omaa yritystä ihan ilman papereita. Siinä jauhot suuhun sukulaisille. Tuskin sillä tuoreella maisterilla omaa firmaa on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No itse olet just todistanut, ettet edes tarvitse mitään tutkintoja vaan pyörität omaa yritystä ihan ilman papereita. Siinä jauhot suuhun sukulaisille. Tuskin sillä tuoreella maisterilla omaa firmaa on.
Mun yritys on hyvin pienimuotoinen. Ja olisihan se kiva kun olisi jonkun tutkinnon saanut opiskeltua.ap

Vierailija

Sulla on mies ja lapsia. Sillä maisterilla varmaan ei.

Sulla on omakotitalo. Sillä maisterilla varmaan ei.

Sä olet just lomaillut tropiikin lämmössä. Se maisteri varmaan ei.

Sä olet toimitusjohtaja (vaikka sitten pienenkin yrityksen). Se maisteri varmaan ei.

Mutta tähänkin sulla on tietysti esittää vastaväitteitä, joten ole hyvä: jatka valittamista.

Vierailija

No mene ja opiskele itsellesi tutkinto jos se on sulle niin tärkeää. Ja jos sulla on opiskelun kanssa vaikeuksia niin valitse sellainen linja jossa pärjäät tai tee itsellesi jokin sovellettu kurssiohjelma. Nykyään aikuisopiskelijoille on monenlaisia vaihtoehtoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sulla on mies ja lapsia. Sillä maisterilla varmaan ei.

Sulla on omakotitalo. Sillä maisterilla varmaan ei.

Sä olet just lomaillut tropiikin lämmössä. Se maisteri varmaan ei.

Sä olet toimitusjohtaja (vaikka sitten pienenkin yrityksen). Se maisteri varmaan ei.

Mutta tähänkin sulla on tietysti esittää vastaväitteitä, joten ole hyvä: jatka valittamista.

Se maisteri on nuori mies ja kyllä hän varmasti saavuttaa elämässään monin verroin enemmän kuin minä. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mene ja opiskele itsellesi tutkinto jos se on sulle niin tärkeää. Ja jos sulla on opiskelun kanssa vaikeuksia niin valitse sellainen linja jossa pärjäät tai tee itsellesi jokin sovellettu kurssiohjelma. Nykyään aikuisopiskelijoille on monenlaisia vaihtoehtoja.
Tätähän mä olen yrittänyt vaikka kuinka monta kertaa. Opiskelua aikuisena tuetusti vaan ei onnistu.ap

Vierailija

^  :D  :D  :D

Mä niin arvasin! Turha kuvitella, että sä pystyisit mitenkään katsomaan asioita positiivisesti. Sun lasi ei ikinä ole edes puoliksi tyhjä vaan ihan typötyhjä.

Ja mieti, kuinka moni vielä syntymätönkin ehkä saavuttaa elämässään enemmän kuin sä. Kyllä ei valituksen aiheet lopu.  :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
^  :D  :D  :D

Mä niin arvasin! Turha kuvitella, että sä pystyisit mitenkään katsomaan asioita positiivisesti. Sun lasi ei ikinä ole edes puoliksi tyhjä vaan ihan typötyhjä.

Ja mieti, kuinka moni vielä syntymätönkin ehkä saavuttaa elämässään enemmän kuin sä. Kyllä ei valituksen aiheet lopu.  :D

No kuule jos eläisit mun elämääni et säkään niin positiivisesti jaksaisi asioita katsoa. luuletko että olen halunnut perheen tai haluan asua pienessä mökissä?ap

Vierailija

Kuinka sä VOIT olla noin negatiivinen.

99 prosenttia mammoista leijuisi puoli vuotta sillä unelmalomalla mutta sä et ole kirjoittanut siitä mitään, sen kuin jatkat valittamista kuin et olisi missään käynytkään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehen sukulainen valmistuu maisteriksi ja meidät kutsuttiin juhliin. Miten jaksan esittää pirteää ja reipasta vaikka itse en saanut edes amis ammattia opiskeltua?

Älä valita täällä äläkä mee sinne. Case closed.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuinka sä VOIT olla noin negatiivinen.

99 prosenttia mammoista leijuisi puoli vuotta sillä unelmalomalla mutta sä et ole kirjoittanut siitä mitään, sen kuin jatkat valittamista kuin et olisi missään käynytkään.

Olenhan mä kirjoitellut siitä täällä. Oli ihan kivaa olla se viikko lämpöisessä mutta eihän se kaikkea asioita paranna.ap

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat