Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Äiti ja isä eros joku aika sitten ja nyt jo äiti löysi toisen miehen, jostain baarista tietty. Tyyppi on sivistymätön ja törkee, kattoo telkasta jotain Myytinmurskaajia vaan. Tää on töissä jossain autokorjaamossa ja mun isä oli sentään lakimies. Mietin että jos muuttaisin isän luo ja jättäisin noi keskenään.

• ylös 3
  • alas 8

Kommentit (10)

Vierailija

Jaa. Mun akateeminen (juristi) mieheni tykkää katsoa myytinmurtajia ja käydä joskus baareissa. Kuten työkaverinsakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Miksi vihaat äitiäsi? Luuletko ettei isäsi joka on sentän lakimies olisi saanut sinua itsellensä jos olisi halunnut?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin sivistymättömyys ja törkeys ilmenee? Myytinmurskaajia katsomalla?

Onko sun vanhempasi eronneet ja ottaneet uuden kumppanin kotiinne?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi vihaat äitiäsi? Luuletko ettei isäsi joka on sentän lakimies olisi saanut sinua itsellensä jos olisi halunnut?

Vanhemmat voivat silti päättää jakaa vastuun näin, ei taida sinunkaan vanhempasi olla eonneet.

Vierailija

Tiedätkö sinä syyt jotka johtivat eroon, kenties isäsi ei ole ihan viaton siihen -joten kuinka kauan äitisi pitäisi odottaa ennenkuin saisi alkaa suhteeseen mielestään mukavan miehen kanssa? Kenties hän ei enää lakimiehen jälkeen halua sellaista vaan arvostaa autokorjaamolla työskentelevää "tavallista" miestä.

Vierailija

Minkäikäinen olet? 12-vuotiaan ja siitä ylöspäin oma tahto on otettava huomioon.

Vierailija

Jos ongelmasi on tuota tasoa, sulla pyyhkii hyvin. Oikeasti. Tähtää siihen, että saat itse paremman kuin baarikärpäsen. Aika kulkee niin nopeasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin sivistymättömyys ja törkeys ilmenee? Myytinmurskaajia katsomalla?

Onko sun vanhempasi eronneet ja ottaneet uuden kumppanin kotiinne?

Jos joku on sivistymätön ja törkeä ja se selitetään Myytinmurskaajien katsomisella ei se kovin törkeältä vielä vaikuta.. lakimiehetkin voivat olla törkeitä, sekä töissä että puolisoansa kohtaan vaikka "eliittiohjelmia" ja -harrastuksia suosisivatkin.

Vierailija

Onkohan tämä tekaistu aloitus jossa yritetään saada väittelyä akateeminen vs juntti?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat