Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kun tilanne omalta osaltani on muuttunut, eli olen eronnut. Kiinnostaisi tietää mitä laastarinaisille tapahtuu? Repäistään irti ja heitetään menemään?

- kokemuksia?

• ylös 1
  • alas 3

Kommentit (11)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aika näyttää?

Totta, on niin paljon jaettu elämää yhdessä että tuntuisi surulliselta, jos viskaisi mut menemää . Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mies odottaa, josko jostain löytyisi tasokkaampi nainen. Jos löytyy, hän vaihtaa sinut välittömästi siihen. Jos ei löydy, hän pysyy kanssasi, ehkä jopa jossain vaiheessa sitoutuu kunnolla. Koskaan hän ei kuitenkaan lakkaa toisella silmällä vilkuilemasta ympärilleen, josko jostain silti vielä putkahtaisi se hänen arvolleen sopiva, tasokas nainen.

Näin käy  riippumatta siitä, onko mies itse tasokas vai ei. Se kokee joka tapauksessa itsensä mieheksi, jolla on oikeus odottaa naisesta vain parasta A-luokkaa. Se ei anna ikinä maailmalle eikä etenkään B-naiselle anteeksi sitä, jos on joutunut tyytymään sellaiseen.

Onnea, ihanaa alkanutta vuotta sinulle!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies odottaa, josko jostain löytyisi tasokkaampi nainen. Jos löytyy, hän vaihtaa sinut välittömästi siihen. Jos ei löydy, hän pysyy kanssasi, ehkä jopa jossain vaiheessa sitoutuu kunnolla. Koskaan hän ei kuitenkaan lakkaa toisella silmällä vilkuilemasta ympärilleen, josko jostain silti vielä putkahtaisi se hänen arvolleen sopiva, tasokas nainen.

Näin käy  riippumatta siitä, onko mies itse tasokas vai ei. Se kokee joka tapauksessa itsensä mieheksi, jolla on oikeus odottaa naisesta vain parasta A-luokkaa. Se ei anna ikinä maailmalle eikä etenkään B-naiselle anteeksi sitä, jos on joutunut tyytymään sellaiseen.

Onnea, ihanaa alkanutta vuotta sinulle!

:D

Vierailija

Välivaihe, jota nussitaan kun parempaa ei ole näköpiirissä. Kun tasokkaampi löytyy, sinua ei enää edes nussita vaan unohdetaan. Ole hyvä. Seuraava kysymys.

Vierailija

Kysyit ettet tiedä mikä hänelle olet, minä vastasin että sammakko, kun odottaa että löytäisi jonkun paremman niinkuin joku tuossa ylhäällä jo sanoikin ja pusullahan ei parannuta. Eli ei kannata olla laastari kenellekkään, älä enää odota.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kun tilanne omalta osaltani on muuttunut, eli olen eronnut. Kiinnostaisi tietää mitä laastarinaisille tapahtuu? Repäistään irti ja heitetään menemään?

- kokemuksia?

Itse olen ollut laastari miehenä. En tosin tiennyt sitä kun alettiin tapailla. Sain sitten mennä kun nainen ei tarvinnut enää pedin lämmittäjää. Jos eronneella on takana kovin traumaattinen suhde ja ero niin kannattaa pysyä kaukana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Välivaihe, jota nussitaan kun parempaa ei ole näköpiirissä. Kun tasokkaampi löytyy, sinua ei enää edes nussita vaan unohdetaan. Ole hyvä. Seuraava kysymys.

Ei olla ees nussittu - luojan kiitos niin pääsee nopeammin yli. Harmi jos tosiaan näin pn kuten kerrotte. No taas yksi oppitunti lisää elämänkoulusta :) ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

- kokemuksia?

Itse olen ollut laastari miehenä. En tosin tiennyt sitä kun alettiin tapailla. Sain sitten mennä kun nainen ei tarvinnut enää pedin lämmittäjää. Jos eronneella on takana kovin traumaattinen suhde ja ero niin kannattaa pysyä kaukana.

On se aika rankka ollut. En ole pedin lämmittäjäksi asti (edes) päässyt. Ap..pääaitkö sinä tilantesta kuinka nopeasti ohi?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat