Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tosi ikävät fiilikset, mies on töissä eikä vielä tiedä löydöstäni. Miten olisi paras toimia? :(

• ylös 7
  • alas 22

Sivut

Kommentit (58)

Vierailija

Ensin hutkitaan, sitten tutkitaan. Tällä periaatteella olen pärjännyt jo monta kymmentä vuotta.

• ylös 52
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minä löysin vauvan vaatteista. Se ei koskaan selvinnyt. Yksi vaihtoehto on että se on tarttunut siihen kaupassa.

• ylös 63
  • alas 3
Vierailija

Tiedoksesi, että hiukset voivat joskus vaatteiden tai muun mukana kulkea pitkiäkin matkoja. On voinut vaikka ulkoa asti kulkeutua se hius sinne.

• ylös 90
  • alas 3
Vierailija

Mäkin olen löytänyt, vaikka asun yksin ja olen blondi. Tarttunut varmaan kaverista muhun ja kulkeutunut sänkyyn. Selavii.

• ylös 131
  • alas 0
Vierailija

Sehän on voinut kulkeutua jostain. Mutta ala tarkkailla tilannetta, salaa. Itsellä exän kanssa löysin kerran kondomipaketin, joka oli avattu ihan todella siististi, kuin saksilla olisi teippi leikattu. Exä väitti minun avanneen sen. Oli ollut vahtimassa kissaani poissaollessani. Ei myöntänyt mitään, mutta vielä tänäkin päivänä tiedän, että minä en ikinä avaa kondomipaketteja niin (jostain syystä en osaa/jaksa, vaan revin ne aina ihan kappaleiksi). Vieläkin alkaa epäilyttää kun sitä miettii.

• ylös 62
  • alas 1
Vierailija

Minunkin kotoani löytyy usein vieraita hiuksia, vaikka asun yksin eikä vieraitakaan yleensä käy. Tulevat töistä, kaupasta jne.

• ylös 41
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sehän on voinut kulkeutua jostain. Mutta ala tarkkailla tilannetta, salaa. Itsellä exän kanssa löysin kerran kondomipaketin, joka oli avattu ihan todella siististi, kuin saksilla olisi teippi leikattu. Exä väitti minun avanneen sen. Oli ollut vahtimassa kissaani poissaollessani. Ei myöntänyt mitään, mutta vielä tänäkin päivänä tiedän, että minä en ikinä avaa kondomipaketteja niin (jostain syystä en osaa/jaksa, vaan revin ne aina ihan kappaleiksi). Vieläkin alkaa epäilyttää kun sitä miettii.

Jos tuo on ainoa pettämiseen viitannut seikka, niin huoli saattoi olla turha. Exä saattoi vaikkapa olla masturboinut asunnossasi jostain syystä ja halusi hoitaa homman siististi, nolostui jäädessään "kiinni" ja keksi surkean valheen.

• ylös 22
  • alas 42
Vierailija

hius on voinu tula miehesi alushousuista, jos nukkuu alushousuisillaan. käy läpi fb-kaverinsa joilla pitkät mustat hiukset.Ala jutella siitä henkilöstä, ikäänkuin tarkkaillen hänen reaktiotaan. Sano, että näit sitä ja se alkoi juttelee kaikenlaista.

• ylös 12
  • alas 25
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vetänyt käteen kumin kanssa eikä ole kehdannut tunnustaa että alkoi kissavahtina panettaa.

• ylös 33
  • alas 8
Vierailija

Sinnekö se jäi! Laskin juuri omani ja yksi puuttui. Onko se vielä tallella? Jos laitan osoitteeni, voitko lähettää sen? Tai jos miehesi vaikka toisi tullessaan, hän tietää kyllä osoitteen,

t: B. Ortto

• ylös 59
  • alas 1
Vierailija

No eihän se hius välttämättä ole kenenkään toisen naisen. Tiedä vaikka miehesi olisi siellä sängyssä ollut jokin kuuman pitkähiuksisen rokkarimiehen kanssa ja sänky olisi ollut söpöä ja rajua poikarakkautta silloin täynnä. :D :D

• ylös 76
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä löysin vauvan vaatteista. Se ei koskaan selvinnyt. Yksi vaihtoehto on että se on tarttunut siihen kaupassa.

Hajosin!

• ylös 20
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No eihän se hius välttämättä ole kenenkään toisen naisen. Tiedä vaikka miehesi olisi siellä sängyssä ollut jokin kuuman pitkähiuksisen rokkarimiehen kanssa ja sänky olisi ollut söpöä ja rajua poikarakkautta silloin täynnä. :D :D

Hahhaa, se Lemmy kävi Suomen-keikkansa ohessa kiksasee. Oli vaan vähän liikaa vanhan miehen kunnolle  ja sittenhän kävi niin kuin kävi

• ylös 15
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hajosin!

Ei saa pilkata toista. Olen minäkin löytänyt lapsen vaatteista ja kerran myös kaupasta, mutta en ottanut omaksi.

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

Minä löysin kerran huulipunajäljen miehen kauluspaidasta...aika lyhyt oli punahuuli ollut, kun tahra oli paidan nappilistassa navan alapuolella. Tahra oli luonnollisesti tullut ravintolan tungoksessa, kun joku oli tönäissyt pöydässä istuvaa punahuulta vasten. Mies on ex.

• ylös 53
  • alas 1

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat