Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Ihana! Eka kommentoija ei taida olla nk. kohderyhmää eli nuori nainen joka odottaa vauvaa :-) Oon kerran tehnyt kakun ja voin sanoa, että ohjeet olisivat tulleet tarpeeseen, ei tullut ihan näin siistiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo vaippakakku olisi kivempi tehdä kestovaipoista? :)

Periaatteessa joo, mutta tulisi kyllä kalliiksi. Eikä esim 10 vaipasta kovin kummoista kakkua synny...

Meillä käytettiin kestovaippoja kahdella lapsella, mutta ihan ensimmäiset viikot kyllä kertavaippoja. Kun vauvan reidet oli vielä "laihat" kestovaipat falskasi reisistä. Ja lisäksi olin heti synnytyksen jälkeen niin pöllämystynyt ja esim. imetyksessä niin paljon opeteltavaa, ettei kestovaippahommiin vielä ehtinyt :-) Eiköhän kertavaipoille ole käyttöäkin.

Varmaan myös lahjan antaja tuntee sen saajan, jos on tarkka ekoihminen ja haluaa kestoilla yksinomaan...

Vierailija

Vammanen idea. Niinkuin koko "babyshowerit" muutenkin. Lapsia on tehty maailman sivu, mulla ainakin menis hermo jos pitäis kikatella muijalauman keskellä ihastelemassa vaippoja ja tutteja paksua mahaa. Siihen päälle vielä joku "hassunhauska" leikki, tyyliin maistellaan vauvanruokia ni morjens. Ja vielä selvinpäin. Yök.

Ja joo, mulla on lapsia :D

5 raskautta takana

Olen sanaton. Jotenkin vain tuntuu hämmentävältä yhdistää kakku ja virtsan ja ulosteen keräämiseen tarkoitettu tuote.

Vierailija

Itse olisin mieluummin ottanut vastaan Tena Lady-kakun. Virtsankarkailu oli ikävä vaiva loppuraskaudesta. Synnytyksen jälkeen runsaaseen vuotoon tarkoitetut terveyssiteet olisivat myös olleen ihana yllätys, saisiko niistä tehtyä ruusuja Tena-kakun päälle?

Vierailija

Ihme ilkeilyä! Nää on tosi yleisiä, ja vauvajuhlat/babyshowerit oli musta ihanat. Syötiin hyvä illallinen ja juteltiin vanhojen ystävien kesken. Ei mun ystävien tapaaminen ainakaan mitään "kikattelua" ole. Ihan normaalia ystävien tapaamista, ja juhlathan on kivoja.

Katsokaa instasta kuvia, ei oo kaikki näin hienoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihme ilkeilyä! Nää on tosi yleisiä, ja vauvajuhlat/babyshowerit oli musta ihanat. .

Tosi yleisiä? TOSI yleisiä?! Oikeesti, käsi pystyyn se joka a) on pitänyt vauvakutsut vai mikä vittu se on suomeksi b) ollut semmosissa tai c) saanut tai tehnyt ton halvatun vaippakakun?

Olen 30+, on lapsia, kuten useimmilla ystävilläkin, muttei kenellekään ole moiset juhlat tulleet pieneen mieleenkään. En tajua tuota ideaa, Jeeeeee, oot paksuna, oksentelet ja närästää, kohta saat repiä alapääsi, joten party on!

:D On juu parempaakin käyttöä rahoille. Mutta kukin toki tavallaan. Tuntuut vaan että jenkkejä seurataan nykyään, kaikesta pitäis vääntää juhlat.

Schoolshower ko pääsee kouluun. Periodshower ekojen kuukautisten kunniaksi. Spermshower pojille kun siemensyöksyt alkaa. Devorceshower, licenceshower, vittu firsthangoverevershower.

Vierailija

On  ne tosi yleisiä, mut ehkä nuoremmilla kuin 30+ äideillä :-)

Mun tuttavapiirissä on tosi monilla, melkein kaikilla (äidit 23-28-v). Ei mitään vauvanruokien maistelua tai kikattelua, vaan kiva juhla ystävien kanssa. Mitä väliä, jos on jenkeistä opittu tapa, eihän niitä juhlia koskaan liikaa ole.

Musta oli tosi ihanaa, että mun ystävättäret juhli mua ja vauvaa. En ajatellut tulevia synnytysrepeämiä hetkeäkään, eikä mua edes närästänyt. Täällä on taas jotain kiukkuisia ihmisiä.

Vierailija

Mä aion tehdä kakun ystävättären juhliin. Että ihan hyvä että on ohje. Tosin mun kädentaidoilla ei ehkä tule ihan noin siistiä...

Vierailija

Vai oikein vauvajuhlat ja vaippakakku. Kaikkea ne ihmiset nykyään hömpötteleekin. Minä kyllä olin paljon tyytyväisempi, kun vaipat tuotiin ihan vaan normaalina pakettina.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat