Vierailija

Joku keksi tehdä yleisen nimimerkin ja ilmoitti sen täällä julkisesti... nyt ne kaikki viestiketjut on poistettu!
Ja niissä keskusteltiin ihan asiallisesti. Jo on kummaa. Olisihan se pitänyt arvata, ettei se ilo kauaa kestä! :(

• ylös 6
  • alas 0

Kommentit (8)

Vierailija

No jos keskustelu on ollut ihan asiallista, niin keskustelijat olisivat voineet rekisteröidä jokainen oman nimimerkin jolla esittää asialliset kommenttinsa, jos ne piti päästä esittämään nimenomaan aikavälillä 23-7.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No jos keskustelu on ollut ihan asiallista, niin keskustelijat olisivat voineet rekisteröidä jokainen oman nimimerkin jolla esittää asialliset kommenttinsa, jos ne piti päästä esittämään nimenomaan aikavälillä 23-7.

Minulle on ainakin periaatekysymys että en tänne omalla nimimerkillä rekisteröidy. Tiedän, turha silloin valittaakaan, mutta juu.

• ylös 11
  • alas 2
Vierailija

Epäsuomalaiset agentit lietsovat epäluottamusta ja suomalaisen yhteiskunnan kumousta. Mamut sätkynukkeja, tekosyy

Vierailija

En rekisteröidy siksi, että voisin sen jälkeen vahingossa kirjoittaa nimimerkillä ja tulla tunnistettavaksi, vaikka piti olla anonyymi.

Eli tämä dementti on aina nimetön vaan

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minulle on ainakin periaatekysymys että en tänne omalla nimimerkillä rekisteröidy. Tiedän, turha silloin valittaakaan, mutta juu.

No sitten sun pitää varmaan keksiä jotain muuta tekemistä klo 23-7.

Vierailija

Mun mielestä se oli kaikkiennimimerkki ja salasana oli salasana1, jos oikein muistan, kun ohimennen vaan vilkaisin yöllä. Nerokasta eniveis :)

Vierailija

Antakaa kun arvaan: niiden "asiallisten" keskustelujen aihe on ollut "maahanmuuttokriittisyys". :D

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat