Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (1310)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kerstin Campoy on nykyään terveytensä juonut puliakka. Sieppaamillaan pojilla tiettävästi menee ihan hyvin jenkeissä kun saivat isänsä hoivissa kasvaa eikä Kerstinin. Vaikka niin tätä tätiä ylistettiin ja puolustettiin toisten suomalaisnaisten toimesta.
Pojat oli jemmassa eräällä kainuulaisella kesämökillä,jonka edellisen omistajasuvun jäseniä opin tuntemaan viime vuosina. Ihan omhi aiheen tämä minun kommentti,mutta tulipa sekaan tämäkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hassu otsikko. Miten unohdettu voi jäädä mieleen? Eihän se silloin ole unohdettu. :D

Voihan hän olla yleisesti unohdettu, median unohtama, tarkoituksella julkisuudesta kadonnut ym., mutta sinä muistat hänet yhä. Otsikko voisi olla esim. "sammuneet tähdet", mutta sitten joku vinoilisi jotain alkoholiongelmista tms.

Joku kyseli Ari Koivusesta. Raskasta Joulua -kiertueella on ollut mukana ainakin vielä vuonna 2018, ja sitten tehnyt keikkaa kolmestaan Marco Hietalan ja JP Leppäluodon kanssa nimellä Powerless Trio samana vuonna. Jos on ollut hiljaiseloa vuonna 2019, niin en tiedä, kuuluuko hän unohdettuihin. Viime vuodessa kun ei ollut niin mitään muistelemista musiikkirintamalla.

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ari Koivunen. Ei taida enää laulaa?

Instagraminsa on ollut jo pari vuotta hiljaiselossa. Sama fb-sivuilla, jossa vain joku tiimi päivittää. 

Muistan teininä olleen kovakin fani. Itse asiassa aika moni oli Idols-huuman aikoihin. Keikoilla tuli käytyä, mutta sitten Ari jäi tauolle 2010. Koskaan ei palannut, mutta tilalle tuli Amoral. Nyt sekin on lopettanut. Enkä itsekään ole enää pahemmin seuraillut uraa. Toivottavasti hänellä on asiat kuitenkin jotenkin mallillaan. 

Ari on parissa musikaalissa ollut mukana ja raskasta joulua touhuissa. Hyvin Arilla on mun nähdäkseni mennyt, vaikkei nyt siinä kirkkaimmassa spotissa paistattelekaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Gustaffsonin Nillu, children of Bodom. 

Siellä se Pohjois-Espoossa elelee hiljaisia eläkepäiviä. Meillä on mökki siellä, niiin näkee silloin tällöin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mr. Lothar. Tämä upporikas savolainen p-tähti, joka oli ainakin Jason Stathamin kaveri omien sanojensa mukaan. Lisäksi kova puolustamaan itseään suomi24:ssä ja muilla forumeilla.

Tämähän vielä porskuttaa. Valitettavasti. Vahva epäilys, että on palstalla vakkarivinkuja. Siis se joka esittää kovaakin panomiestä ja naiset ovat ihan perseestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vilppulasta kotoisin oleva laulaja Emmi ei ole ollut julkisuudessa pitkään aikaan.

Emmin tunnetuimpia biisejä ovat "Breakable", "Crashing Down" ja "Solitary Motions".

Jep, eli Emmi Kangasjärvi.

https://m.youtube.com/watch?v=VKgorM19G8w

Oli pakko hakea tämä Youtubesta kun ei mitään muistikuvaa, ja varsinkin tuo "Crashing down" palautti saman tien mieleen lapsuusmuistot noilta ajoilta :D Koko biisi oli ehtinyt unohtua jo kauan sitten, kai siitä on se 20 vuotta kun viimeksi olen sen kuullut. Onko oikeasti totta, että Emmin uran päättymiseen vaikutti se, että WTC:n vuoksi tuon biisin soittaminen lopetettiin kaikkialla? Ihan naurettavaa, mitä kaikkea sen tapahtuman takia on sensuroitu...

Noinhan se meni joo, mä tykkäsin myös Emmistä ja me jaetaan jopa sama syntymäpäivä, joskin eri vuosina. Muistan myös kuinka Manhattan-sipsit piilotettiin tai joissakin kaupoissa jopa vedettiin myynnistä mm. meidän kyläkaupassa... Mun lempisipsit! 

Mulla on hämärä mielikuva, että joku iso levy-yhtiö otti Emmin palvelukseensa. Että tekis biisejä muille artisteille?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ari Koivunen. Ei taida enää laulaa?

Instagraminsa on ollut jo pari vuotta hiljaiselossa. Sama fb-sivuilla, jossa vain joku tiimi päivittää. 

Muistan teininä olleen kovakin fani. Itse asiassa aika moni oli Idols-huuman aikoihin. Keikoilla tuli käytyä, mutta sitten Ari jäi tauolle 2010. Koskaan ei palannut, mutta tilalle tuli Amoral. Nyt sekin on lopettanut. Enkä itsekään ole enää pahemmin seuraillut uraa. Toivottavasti hänellä on asiat kuitenkin jotenkin mallillaan. 

Ari on parissa musikaalissa ollut mukana ja raskasta joulua touhuissa. Hyvin Arilla on mun nähdäkseni mennyt, vaikkei nyt siinä kirkkaimmassa spotissa paistattelekaan.

Ei ole ollut enää useampaan vuoteen Raskaassa joulussakaan. Missä musikaalissa on ollut?

Vierailija kirjoitti:
Ari Koivunen on työskennellyt jatkuvasti, ei ole lopettanut 2010. Esiintynyt rock-teatterissa mm Dingo ja Raparperitaivas musikaaleissa. Lisäksi tehnyt keikkoja triona Marco Hietalan kanssa.

Kahden miehen trio? 😂

Vierailija

Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ari Koivunen on työskennellyt jatkuvasti, ei ole lopettanut 2010. Esiintynyt rock-teatterissa mm Dingo ja Raparperitaivas musikaaleissa. Lisäksi tehnyt keikkoja triona Marco Hietalan kanssa.

Kahden miehen trio? 😂

Hietalan parta on se trion kolmas jäsen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kwanin Mariko. Jyskin ja ryskin sen kuvan kanssa vintillä yläasteella ollessani!

Terveisin Pekka K.

Kwania olen välillä muistellut minäkin. Ei aikanaan ollut ykkösfanituksen kohteita, mutta joistain biiseistä tykkäsi. 

Marikolla ollut hiljaisempaa ainakin musiikkirintamalla, mutta Tdjaniakaan ei ole hetkeen aktiivisesti julkisuudessa näkynyt. Muutenkin bändi hävisi aikanaan hyvin salamannopeasti ja lopetti sanaa sanomatta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Greta Thunberg. Eihän siitä kuulu enää mitään.

Greta täytti 18 v, palasi viime syksynä lukioon tai johonkin kouluun

Olen ihmetellyt, millä éväillä Reetta on ilmastoasiantuntijana ollut. No joo, äitinsä kertoman mukaan Reetalla ja siskollaankin on ADHD ja juuri lukaisin erään lääkärin kannanoton Reetasta: Selvä alkoholisyndrooma raukalla.

Eli ei ole Reetasta opiskelijaksi saati valmistumaan.

• ylös 2
  • alas 11

Sivut