Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Antaa tulla vaan lisää maksuja ja hinnakorotuksia. Me Suomalaiset ollaan niin rikkaita että meillä on varaa maksaa lisää. Lähetetään ulkomaillekkin lisää rahaa kun ollaan niin rikkaita.

Tykkään tästä positiivisesta muutoksesta. Ei olla impivaaralaisia kitisijöitä. 

Vierailija

Tämä aiheuttaa sen, että työssäkäyvien ostovoima vain pienenee entisestään. Ei kannata käydä töissä, koska tukien varassa elintaso on parempi. Suomen verotus pitää siitä huolen. Ihan käsittämätön päätös, ehdottomasti olisi pitänyt nostaa myös ylimmän maksuluokkan tulorajaa korkeammaksi, niin että tuota maksua maksaisivat oikeasti suurituloiset.

Vierailija

Lapsiperheet saavat totutella omaan vastuuseen elämisestään. Kunnia kaikille työssä käyville vanhemmille ja vain heille pitäisi maksaa edes lapsilisiä.

Iskä

Voi v... taas!Kyllä "turvapaikanhakioille"riittää rahaa ja mm kreikkaan, itse en osaaika yh iskänä saa lapsille edes koulu kyytiä vaikka olisin osan valmis maksamaan itse. ai mitenkä niin mielini oon pahottanu?? 

saatana !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ei muutaku sossu pummiksi ja rikolliseksi tää kannatta perkele alkaa....nooooooh....ei kannata enäää tehdä töitä...säästää ku on kotona vaa lasten kans..!! v.....u

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lapset oma arvovalinta, ei pakollisia, turha valittaa...

Kuka sinun perseesi pesisi vanhuksena jos kukaan ei tekisi lapsia? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset oma arvovalinta, ei pakollisia, turha valittaa...

Kuka sinun perseesi pesisi vanhuksena jos kukaan ei tekisi lapsia? 

Huono, kyllä sinappikoneiden tekijöitä riittää ja riittää...2016 vuotta ihmiset lisääntyneet ihan liikaa, eli kyllä mun perseenpyyhkijöitä riittää...😊

Vierailija

Eipä kannata enää käydä töissä, siitä pitää huolen korkeat päivähoitomaksut, veronkorotukset ja polttoainekustannukset. Enemmän jää käteen, kun jää kotiin lapsia hoitamaan.... Että mitenkäs se olikaan sen työn kannustavuuden nosto?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eipä kannata enää käydä töissä, siitä pitää huolen korkeat päivähoitomaksut, veronkorotukset ja polttoainekustannukset. Enemmän jää käteen, kun jää kotiin lapsia hoitamaan.... Että mitenkäs se olikaan sen työn kannustavuuden nosto?

Ompas laiska kansalainen! Ei sinun olisi ollut pakko tehdä lapsia? Vai pakkotiko valtio lisääntymään? Sitten ymmärtäisin kirjoituksesi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat