Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
The End

ALLERGIAT
- allergioiden yleistyessä käyttökelpoinen ruoka käy vähiin ja loppuu lopulta kokonaan, ihmiset kuolevat nälkään

BAKTEERIT
- bakteerit kehittyvät antibiooteille vastustuskykyisiksi, monista kulkutaudeista tulee taas tappavia ja perinteisistä hoitokeinoista on luovuttava. Ihminen voi kuolla pieneenkin haavaan. Esim. leikkaukset lopetetaan. Harva ihminen elää yli 40-vuotiaaksi.

TEKNOLOGIA
- teknologian kehittyminen johtaa siihen, että vaarallista teknologiaa tulee yhä useamman saataville. Ydinaseella tehdyt terrori-iskut tuhoavat kansoja ja muuttavat maanosia elinkelvottomiksi.

ILMASTO
- ilmaston lämpeneminen johtaa napa-alueiden sulamiseen ja rajuihin sääilmiöihin. Iso osa maasta peittyy meriveden alle, kuivuus ja tulvat johtavat maanviljelyn epäonnistumiseen ja sitä kautta nälänhätään.

Veikkaisin, että ihmiskunnan lopussa ihmiset ovat vaaraksi toisilleen ja siksi henkensä edestä ihmiset yrittävät tappaa toisiaan ennen kuin tulevat itse tapetuksi. Ilma on polttavan kuumaa ja raskasta hengittää. Nälänhätä raivoaa, eläimet on syöty eikä viljely enää onnistu ja luonto kuihtuu. Mutta bakteerit jylläävät vielä, kunnes maanpinta kuumenee yli sadan asteen.

Tämä on se Raamatussa ennustettu Tuomiopäivä.

Kommentit (3)

Vierailija

Minä luulen, ettö liikakansoitukseen maapallo tuhoutuu. Telkkarissa kwrrotaan, että.lähetä.rahaa, että lapsia ei kuole nälkään. Jos lisäännytään liikaa, tulee näillwkin lapsille.ekspotentiaalinen seutaava sukupolvi ja niille taas täältä ruokaa ja taas ja taas. Ihmisiä tulee liikaa.

Vierailija

Mä olen vähän samoilla linjoilla.
Ilmastonmuutos -> levottomuudet, nälänhätä, köyhyys, sodat, kansainvaellukset
ja ne antibiootit jotka eivät pian toimi -> kuolemia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä luulen, ettö liikakansoitukseen maapallo tuhoutuu. Telkkarissa kwrrotaan, että.lähetä.rahaa, että lapsia ei kuole nälkään. Jos lisäännytään liikaa, tulee näillwkin lapsille.ekspotentiaalinen seutaava sukupolvi ja niille taas täältä ruokaa ja taas ja taas. Ihmisiä tulee liikaa.

Aivan. Pitäisi tappaa heidän vanhempansa, ruokkia lapset ja opettaa lapsille, että liikalisääntymällä te kuolette, kuten vanhempannekin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat