Vierailija

Mitä mieltä, onko yleistä?
Mies on sanonut ettei ole mikään suurin kuukautisveren ystävä, vaikka pystyykin panemaan veristä toosaa. Niin että kyllä se hieman on turnoff miehelle. Ja itseänikin hieman häiritsee ja seksi ei tunnu ihan yhtä hyvältä kuin tahmeammalla liukasteella (veri on liian nestemäinen liukaste).

Kommentit (5)

Vierailija

No mä kuvittelisin, että seksittömyys kuukautisten aikana on varsin yleistä. Se voi olla sotkuista ja tulehdusriski on suurempi kuin vuodottomana aikana. Eikä se meillä ainakaan edellytä mitään kieltäytymistä. Puoliso yleensä tietää, koska menkat on, ja silloin hellitään muilla tavoin kuten kainalossa köllimällä ja halailemalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mä kuvittelisin, että seksittömyys kuukautisten aikana on varsin yleistä. Se voi olla sotkuista ja tulehdusriski on suurempi kuin vuodottomana aikana. Eikä se meillä ainakaan edellytä mitään kieltäytymistä. Puoliso yleensä tietää, koska menkat on, ja silloin hellitään muilla tavoin kuten kainalossa köllimällä ja halailemalla.

Mistä se sen tietää? Ja onko teillä nin ettei kumpikaan sitten halua paneskella? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mistä se sen tietää? Ja onko teillä nin ettei kumpikaan sitten halua paneskella? Ap

No, ollaan lisääntymisikäisiä ihmisiä, ja mä ajattelen niin, että puolisolle yhtä hyvin kuin minulle kuuluu informaatio siitä, että menkat ei esimerkiksi ole myöhässä. Eli tietää, koska kerron.

Vierailija

Minä en ole ikinä antanut kuukautisten aikaan. Ajatuskin oksettaa. Ensinnäkin, kuukautisten ajan mulla on aina jotenkin hikoileva, tuskainen olo: on alavatsakipuja, on ripulia ja pieretystä, öisin olen hiestä märkä. Sitten se itse vuoto: alkupäivät todella runsaasti hyytymäistä verta, yök. Niukemmat loppupäivät taas paikat on niin kuivat että seksi tuntuisi senkin takia inhottavalta. Tamponinkin sisään laitto on joskus kuivuuden takia vaikeaa ja oikein "rahisee" kun sen vetää ulos. 

Onneksi mulla ei ole koskaan ollut miesystävääkään, joka olisi halunnut seksiä menkkojen aikaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat