Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Hmmm

Mitä pervoa haluaisit kokeilla.

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Ihan haluisin nuolla vaimon pillua, mutta kun hän ei pidä siitä. 69 olisi ihanaa, kun pillumehut valuisivat suuhuni ja maistelisin niitä. Mutta ei tule tapahtumaan.

Vierailija

Ehkä yks ois panna vaimoa kakkoseen ja dildolla runkata pillua samalla aikaa.Onko kellää naisella kokemuksia.Voisko kertoa tuntemuksia/toimiko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mä haluaisin, että transtyttö istuis mun kullin päälle ja ratsastais kovaa. Olisi ihanaa laueta syvälle lämpöiseen pyllyyn.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Et tyttis istuis naaman päälle.Just sheivattu ja pesty pillu.Ja siitä pikkuhiljaa mentäs 69 asentoo.

Kiva homma. Mutta mitä pervoa haluaisit kokeilla?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tyttis istuis naaman päälle.Just sheivattu ja pesty pillu.Ja siitä pikkuhiljaa mentäs 69 asentoo.

No just tätä olin itsekin ihmettelemässä. Pervoiluketju, jossa pervoin asia on luokkaa villasukat jalassa nussiminen. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ehkä yks ois panna vaimoa kakkoseen ja dildolla runkata pillua samalla aikaa.Onko kellää naisella kokemuksia.Voisko kertoa tuntemuksia/toimiko?

Toimii jos puoliso tykkää peppuseksistä. Myös penis ykkösessä ja dildo kakkosessa toimii.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Toimii jos puoliso tykkää peppuseksistä. Myös penis ykkösessä ja dildo kakkosessa toimii.

Ootteko kokeillu?.Itsellä tekis jossain kännipanon yhteydessä kokeilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No just tätä olin itsekin ihmettelemässä. Pervoiluketju, jossa pervoin asia on luokkaa villasukat jalassa nussiminen. :D

Eri asiat ovat meille pervoja. Jollekin suuseksi ylittää rajat, toiselle sitä on peppuseksi.

Mulle pervointa mitä olen saanut kokea on fistaus. Kiihottavaa on ollut seksi, mistä voi jäädä kiinni. Sitä on toistaiseksi ollut seksi työpaikan vessassa.

Seuraava kokeiltava on vibraattorialushousut kaukosäätimellä. Nuo jalkaan julkiselle paikalle ja säädin miehelle. Tilattu on, eli toteutus on lähiaikoina. Koko ajan itse työnnän rajoja pidemmälle. Joskus ne rajat voivat olla myös toisella osapuolella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ollaan kokeiltu ja tykkään valtavasti. Myös penis ykkösessä ja sormet pepussa ja hierotaan sitä ykkösen puolta sormilla. Meinaa taju lähteä, tuntuu niin hyvältä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ollaan kokeiltu ja tykkään valtavasti. Myös penis ykkösessä ja sormet pepussa ja hierotaan sitä ykkösen puolta sormilla. Meinaa taju lähteä, tuntuu niin hyvältä.

Epistä, mun mielestä ei oo tuntunut yhtään hyvältä. Siis dildo ykkösessä ja penis kakkosessa. Haaveilen siitä aina ja sillon tällön kokeillaan jos vihdoin onnistuis, mutta ei se dildo oikeen mahdu liikkumaan siellä samaan aikaan kun muna on sisällä, vihloo vaan julmetusti. :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Epistä, mun mielestä ei oo tuntunut yhtään hyvältä. Siis dildo ykkösessä ja penis kakkosessa. Haaveilen siitä aina ja sillon tällön kokeillaan jos vihdoin onnistuis, mutta ei se dildo oikeen mahdu liikkumaan siellä samaan aikaan kun muna on sisällä, vihloo vaan julmetusti. :(

Ollaa tos 69 asennossa vähän kokeiltu sillee ett dildoa ykköseen ja sormi kakkoseen.Onx minkä kokonen dildo se minkä laitatte kakkoseen?

Vierailija

haluisin että mun mies keskittyisi vain minun tyydyttämiseen.

Pervoin fantasia: mies dildottamassa minua takaa isolla tekopenisellä ja samalla nuolemassa mun kakkosta, samalla itse hieroisin klittaa.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat