Vierailija

vittu sitä ja jumalauta tätä. Törkeetä kielenkäyttöä tuon ikäseltä.

Tykkään biiseistä mutta toi tyyppi kylmää mua.

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kiukuttelee kuin joku uhmaikäinen pikkupoika. Hyh! Tää dokumentti vaan vahvisti mun käsitystä omahyväisestä lellipennusta.

Vierailija

Mä jotenkin yllätyin sen käytöksestä. Olen pitänyt kohteliaana ja symppiksenä... en tiedä miksi? Biiseistäkin olen tykännyt!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Paljon kertoo että puhuu itsestään kolmannessa persoonassa.

Jeps. Kusihattuinen narsisti. Tosin rikas sellainen, mutta silti kusipää.

Vierailija

Muistelen et pahoitteli jossain dokkarin käytöstä. Kertoi itsekkin ihmetelleensä runsasta kiroiluaan.

Tiedä sitten. Törkeää käytöstä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Muistelen et pahoitteli jossain dokkarin käytöstä. Kertoi itsekkin ihmetelleensä runsasta kiroiluaan.

Pr-väki varmaan käski pahoitella, ettei pikkutytöt suutu

jghjghj

En tajua miten tyhmä pitää olla pitääkseen sen biideistä. Ja etukäteen pahoittelen jos jollain on aivovaurio, kuuntelee ja pitää. Se on ihan eri asia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Niin. On se jännä että voi pari kirosanaa lipsahtaa kun haluaa tehdä parhaansa ja paine on kova.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Paljon kertoo että puhuu itsestään kolmannessa persoonassa.

Joo kyllä av-mamman mielestä on huomattavasti terveempää kun julkkispersoona ja aito persoona olisi sama asia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin. On se jännä että voi pari kirosanaa lipsahtaa kun haluaa tehdä parhaansa ja paine on kova.

Paineen alla kulissit alkaa rakoilla ja todellinen luonne tulee esiin.

https://www.youtube.com/watch?v=e-DWxIH81hM

Vierailija

what the actual fuck tää keskustelu on? Ite oon tukenu häntä 2011 vuodesta asti ja te mammat ette vaan kestä sen kielenkäyttöö koska ootte niin vanhanaikasia, kotona kuitenkin käytätte samaa kieltä.
t: fucking cheeck fan 17v

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
what the actual fuck tää keskustelu on? Ite oon tukenu häntä 2011 vuodesta asti ja te mammat ette vaan kestä sen kielenkäyttöö koska ootte niin vanhanaikasia, kotona kuitenkin käytätte samaa kieltä.
t: fucking cheeck fan 17v

Nyt täytyy olla kyllä nuorison kanssa samaa mieltä! Tekopyhyys sen kun loistaa kun kateus ja katkeruus ottaa vallan :)

Vierailija

Paskat kiroilusta mutta itseään täynnä oleva kusipää narsisti se on silti ja tekee kaiken kukkuraksi vielä vitun paskaa musaakin! M22

Vierailija

Sanon tässä saman kuin toisessa (poistetussa?) ketjussa: kova tekeen duunia, mutta kun duunin on paskan tekeminen, en arvosta. Joku voi olla kovan luokan lampaannussija ja panna sinänsä lailliseen hommaan sielunsa ja nauttia, mutta minä en pysty sellaista katsomaan ja kuuntelemaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat