Vierailija

Eli raskaaksi tullessa ei korjata ruokailutottumuksia. Kaikki eivät edes lopeta tupakointia. Tai sairastutaan 2-tyypin diabetekseen, mutta ei silti aleta syömään terveellisemmin. Mitataan vaan sokereita, että voinko vielä syödä kakunpalan. Tai nivelet on jo rikki, mutta silti ei vaivauduta laihduttamaan.

Miksi ihmiset on välinpitämättömiä? Onko se itsekuri vain niin hukassa? Ikävä kyllä kaikki eivät edes lapsensa vuoksi vaivaudu. Nyt seuraan vierestä, kun vauvalla on komplikaatioita, kun äiti ei raskausaikana löytänyt sitä puuttuvaa itsekuriaan. Mulle käsittämätöntä.

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mä en taas ymmärrä miksi jotkut ihmiset ovat kertakaikkisen täydellisiä, eivätkä silti ymmärrä toisia ihmisiä. Ovatko he sittenkään täydellisiä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en taas ymmärrä miksi jotkut ihmiset ovat kertakaikkisen täydellisiä, eivätkä silti ymmärrä toisia ihmisiä. Ovatko he sittenkään täydellisiä?

Mitä sä lässytät? Kuka muka luulee/väittää olevansa täydellinen?

Vierailija

Nojoo, aina elämäntavat ei vaikuta mitenkään vauvaan. Työkaveri joka ei polta eikä juo, liikkuu paljon ulkona koiriensa kanssa ja syö terveellisesti synnytti rv32+4, eivät tiedä vielä miten keskosuus vaikuttaa kehitykseen.
Siskoni poltti 1-5 tupakkaa päivässä, oli ylipainoinen, synnytti täysiaikaisen terveen lapsen joka jo 5-vuotiaana oppi lukemaan, elämänsä aikana nyt yhden antibioottikuurin syönyt.

Vierailija

Eihän näistä asioista saa puhua. Tällä palstalla läskiksi haukkuminen tai sillä ylpeily saa palstatilaa, ei se että ollaan aidosti huolestuneita siitä että ihmiset eivät ymmärrä oman terveytensä päälle.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat