Vierailija

Mitä muuttaisit vai etkö mitään? :) http://aijaa.com/W1bWK7

Sivut

Kommentit (51)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Läski ja muodoton, laihduta ja salilla kyykkyjä puol vuotta niin voi olla siedettävä.

Laitappa omasta hanuristasi kuva niin katsotaan? :D mutta kun et uskalla Ap

Vierailija

Aika paljon istutun näköinen. Ja yäääk miks kiskot kalsarisi tonne väliin? :( Näyttää kuin jännittäisit laihoja pakaroitasi yhteen. Luontainen pyöreys ja pehmeys puuttuu. Ei jatkoon.

N26

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ensin tekisin jotain itseluottamukselle ja sen jälkeen ei enää tarvitsisi kysellä nettpalstoilla mielipiteitä.

Ei tällä ole mitään tekemistä itseluottamuksen kanssa :D itse olen oikein tyytyväinen ulkonäkööni, mulla on vaa tylsää ja mielenkiinnosta haluan lukea mitä ajatuksia tämä ihmisissä herättää. Teidän mielipiteillä ei ole väliä, ne on huvia mulle. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin tekisin jotain itseluottamukselle ja sen jälkeen ei enää tarvitsisi kysellä nettpalstoilla mielipiteitä.

Ei tällä ole mitään tekemistä itseluottamuksen kanssa :D itse olen oikein tyytyväinen ulkonäkööni, mulla on vaa tylsää ja mielenkiinnosta haluan lukea mitä ajatuksia tämä ihmisissä herättää. Teidän mielipiteillä ei ole väliä, ne on huvia mulle. Ap

Juu, tottakai, ihan siksi vetäsit tuolla ylempänä pienet itkupotkuraivarin alut kun tuli vähän negatiivista kommenttia ja parannusehdotusta. Ei sattunut ollenkaan. Ei oo kummonen hanuri sulla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Juu, tottakai, ihan siksi vetäsit tuolla ylempänä pienet itkupotkuraivarin alut kun tuli vähän negatiivista kommenttia ja parannusehdotusta. Ei sattunut ollenkaan. Ei oo kummonen hanuri sulla.

Ei se ollut kilari :) vaan haaste. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Älä nyt huijaa itseäsi.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat