Vierailija

Hei!
En tiedä olenko ainoa, mutta mulla on nyt ongelma siinä, että livautin poikaystävälle vahingossa että oon miettyny tätä erilaisin tavoin illalla. Tämä sitten kysyi millä lailla mutta en osaa selittää sitä niin että se tajuaisi -, ajatukseni on melko fantastisia mutta niiden sanoiksi laittaminen on haaste. Miten ihmeessä pystyn viestien välityksellä selittämään mitä oon kuvitellut siitä ja ylipäätään meistä. Nyt jummaan siinä etten pysty/osaa selittää tekstiviestein vaan teoin. Kai se on jotenkin pelosta kiinni tai jotain, mut toisaalta en taas tiedä. Tämä on aina ollut ongelma kun päädytään tällaisiin vähän eroottisimpiin aiheisiin poikaystävän kanssa. Se tietää sen ja yrittää rohkaista ja mä haluaisin ilmaista haluni kertoa kuvitelmia, mut jokin estää. Keinoja ongelman ratkeamikseksi? Ja en haluaisi vastauksia "no ongelma on omassa päässä". Okei, se voi olla, mutta silti ei tarvitse tulla kitisemään kuinka turhaa on tänne tulla ulisemaan. Haluan vain fiksuja neuvoja/ fiksuja /järkevää apua, kiitos! Tyhmät kommentit voi jättää muualle :)Kiitos etukäteen!

Kommentit (7)

Vierailija

En kyllä tajunnut selityksestäsi mitään, joten uskon että sinulla on ongelmia selittämisen kanssa. Onko sinun siis vaikea muuttaa päässäsi kuvina olevia seksiakteja sanoiksi, vai ujostuttaako sinua kertoa poikakaverille mistä fantasioit? Taidatte olla aika nuoria?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

se taitaa just olla selittämisen ongelma. Ja luultavasti kuvista sanoiksi on vaikeaa ja hankalaa. Ei ujostuta mut ärsyttää kun ei niiden ilmaiseminen onnistu.
minä 19 (helmikuussa 20) ja poikaystävä 20 (maaliskuussa 21)

-ap

Vierailija

Miksi pitäisi selittää tekstiviestein? Kun tapaatte, ota Ken- ja Barbie-nuket (tai vastaavat) ja näytä niillä: sit tää laittais sormen tänne, jne.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat