Vierailija

En tiedä mitä tehdä, tiedän vain että haluan olla hänen kanssaan, mutta en usko että hän lopettaa hämärähommia...

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Kuinka vakavista hämärähommista on kyse?

Olen ollut rikollisen kanssa yhdessä, kyse oli taloudellisista asioista eli petoksista jne. Ei hyvä tietenkään, mutta en minä nyt mitään lapsenraiskaajaa tietenkään olisi katsonut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

minullakin on ei niin puhtaat paperit omaava mies...

ns.huonolle naiselle, minulle, ihan sopiva mies...

hulluahan tämä, mutta me olemmekin hulluja.

Vierailija

Työtön, ulosotossa useampi tuhat. Häpeilee tilannettaan vaikka olen sanonut ettei rahalla ole merkitystä. Olen kysynyt että voisiko lopettaa mutta sanoo ettei pysty elämään minun siivillä ja muutenkin haluaa hemmotella. Puhuu silti hyvin avoimesti mitä tekee, eli välittää huumeita, kukkaa enimmäkseen, polttelee myös itse, muuta ei käytä. On joskus tehnyt varastovarkauksia. Ollut tappeluissa, joista nyt ehdonalaisessa. :/
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Työtön, ulosotossa useampi tuhat. Häpeilee tilannettaan vaikka olen sanonut ettei rahalla ole merkitystä. Olen kysynyt että voisiko lopettaa mutta sanoo ettei pysty elämään minun siivillä ja muutenkin haluaa hemmotella. Puhuu silti hyvin avoimesti mitä tekee, eli välittää huumeita, kukkaa enimmäkseen, polttelee myös itse, muuta ei käytä. On joskus tehnyt varastovarkauksia. Ollut tappeluissa, joista nyt ehdonalaisessa. :/
Ap

Oletko itse jotenkin huonolla itsetunnolla varustettu ääliö?

Vierailija

Taas tuli todistettua: jännä rikollinen saa naisen vaon kostumaan, vaikka olisi rahatonkin.

Kiltti ja kunnollinen köyhä mies sen sijaan ei kelpaa parisuhteeseen.

Vierailija

Korut kannattaa viedä talteen pankin lokeroon. Ja monesti saa sitä mitä tilaa, se kannattaa muistaa sitten kun vituttaa pahasti rahattomana huijattuna luuserina.

Vierailija

Voi olla... Edellinen suhde loppui kesällä, 9 vuotta narsistin kanssa, kai siinä voi olla jotain tekemistä tämän kanssa. Tämä nykyinen on vaan niin erilainen, huomioi, kiittää, silittää, halaa, osaa vaan olla juuri sellainen joka saa hymyilemään 24/7.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Taas tuli todistettua: jännä rikollinen saa naisen vaon kostumaan, vaikka olisi rahatonkin.

Kiltti ja kunnollinen köyhä mies sen sijaan ei kelpaa parisuhteeseen.

Yksinkertainen oppositioasenteella yleistyksiä harrastava mies ei ole kiinnostava, oli sitten köyhä tai rikas.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi olla... Edellinen suhde loppui kesällä, 9 vuotta narsistin kanssa, kai siinä voi olla jotain tekemistä tämän kanssa. Tämä nykyinen on vaan niin erilainen, huomioi, kiittää, silittää, halaa, osaa vaan olla juuri sellainen joka saa hymyilemään 24/7.
Ap

Riittäisikö sinulle tavallinen elämä, jossa ei hymyillä 24/7 ja silti ollaan onnellisia?

Miksi hakeudut vaikeuksiin?

Vierailija

En usko hänen vievän mitään minulta, en pahemmin omista mitään. Olen melkein koko aikuisikäni joutunut antamaan kaikki rahani exäni käyttöön, itse en saanut päättää mihin käytän rahani. Nykyisellä siis enemmän arvotavaraa, tuonut kämppääni esim tvn, pleikan, kaiuttimet.. Ap

Vierailija

En hakemalla hae mitään vaikeuksia, ensimmäistä kertaa tunnen vain itseni aidosti onnelliseksi. Enkä mitään ihannoi hänen rikollisuuttaan, harmi vaan hän on laittanut itsensä niin huonoon jamaan.. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En hakemalla hae mitään vaikeuksia, ensimmäistä kertaa tunnen vain itseni aidosti onnelliseksi. Enkä mitään ihannoi hänen rikollisuuttaan, harmi vaan hän on laittanut itsensä niin huonoon jamaan.. Ap

Jos seurustelet huumediilerin kanssa, niin haet vaikeuksia ihan aktiivisesti.

Kannattaa tunnistaa itsessään omituiset käytöskuviot.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En usko hänen vievän mitään minulta, en pahemmin omista mitään. Olen melkein koko aikuisikäni joutunut antamaan kaikki rahani exäni käyttöön, itse en saanut päättää mihin käytän rahani. Nykyisellä siis enemmän arvotavaraa, tuonut kämppääni esim tvn, pleikan, kaiuttimet.. Ap

Erityisen mielenkinntoiseksi elämäsi muuttuu, kun huumevelkojen perijät iskevät myös sinun kimppuusi.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat