Vierailija

Olen 37. Aika outoa.

Sivut

Kommentit (55)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No kun se on menossa itse sinne baariin sen kapakkaruusunsa kanssa. Sinne vaan.

Ei käy itsekään, mutta vähän ihmettelin.
ap

Vierailija

Mies on ihan oikeassa,ehkä jotkut hampaattomat kassialmat käy baareissa vielä tuon ikäisenä mutta ei itseään kunnioittavat aikuiset naiset.

Vierailija

Minäkin mietin, kun katselin Facebookista oman ikäisteni ihmisten (40) kapakkakuvia, että näyttää vähän surulliselta. Itse pidän kapakkaelämää parikymppisten juttuna ja muista kun nuorena säälin vanhoja miehiä ja naisia baarissa. En pidä pahana, jos joku käy kerran tai kaksi vuodessa ystävien kanssa iltaa viettämässä, mutta varattu ihminen, joka käy jatkuvasti baarissa on todellakin surullinen näky.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi varatut käy baareissa?

Tämä kommentti on joltain pikkukaupunkilaiselta :) "baarista ei haeta kuin persettä" :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Käykö 37-vuotiaatkin baareissa?

terveisin poitsu 96

Sinä olet 37-vuotias nopeammin kuin huomaatkaan. Muistahan ostaa kiikkutuoli ajoissa valmiiksi.

Terveisin äitisi

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies on ihan oikeassa,ehkä jotkut hampaattomat kassialmat käy baareissa vielä tuon ikäisenä mutta ei itseään kunnioittavat aikuiset naiset.

Siis ei saisi käydä jossain olut ravintolassa / Craft beer -paikassa nauttimassa joku erikoisolut? En ymmärrä.... ? Kotonako ne pitää nauttia? Ei mulle ainakaan kaikkia lehtiä kotio tule, jotta voisin ne samalla lukea.

Vierailija

Minä olen varattu, istun kotona rakkaitteni kanssa, käyn teatterissa tai konserteissa, urheilen tai käyn muissa harrastuksissa. Ystäviä tapaan kotona tai käyn ulkona kahvilla tai syömässä. En tarvitse baaria mihinkään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minäkin mietin, kun katselin Facebookista oman ikäisteni ihmisten (40) kapakkakuvia, että näyttää vähän surulliselta. Itse pidän kapakkaelämää parikymppisten juttuna ja muista kun nuorena säälin vanhoja miehiä ja naisia baarissa. En pidä pahana, jos joku käy kerran tai kaksi vuodessa ystävien kanssa iltaa viettämässä, mutta varattu ihminen, joka käy jatkuvasti baarissa on todellakin surullinen näky.

Näkeekö sen jostain päälle päin että tuo on varattu ja taas baarissa? Minä voin myöntää että kesällä kävin noin joka toinen viikonloppu baarissa, olen 38-v. ja saman miehen kanssa olen ollut 18 vuotta. Sormuksia, siis kihla ja vihki, en käytä koskaan niin luonnollisesti ne ei baarissakaan sormessa ollut. Suurin osa pienen paikkakunnan ihmisistä varmasti tietää että olen varattu mutta vientiäkin olisi riittänyt....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä olen varattu, istun kotona rakkaitteni kanssa, käyn teatterissa tai konserteissa, urheilen tai käyn muissa harrastuksissa. Ystäviä tapaan kotona tai käyn ulkona kahvilla tai syömässä. En tarvitse baaria mihinkään.

Baarissa voi käydä vaikka pelaamassa lautapelejä.

Mutta jotkut tarvitsee niitä baareja, ja antakaamme heidän niistä nauttia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen 37. Aika outoa.

Ei ole outoa, minkä ikäiset lapset on sinulla se merkitsee enemmän. Jos äidin lapsilla ei ole ikää baariin niin ei äidinkään sinne pitäisi mennä. Ainoastaan YH äipät käyvät baarissa saalistamassa. Ne lortot

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä.
Te jotka viihdytte baarissa - mitä saatte sieltä?

Vierailija

Miksi parisuhteessa olevan pitää baareissa käydä? Seuraahan baareihin mennään ettimään. Jos kännit haluaa vetää niin kannattaa juoda koton. Tulee halvemmaksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sama täällä.
Te jotka viihdytte baarissa - mitä saatte sieltä?

Tykkään uhmisvilinästä, puheensorinasta, lukea päivänlehdet, pelata pelejä. Tykkään myös hyvästä oluesta. Katsoa jalkapalloa tai muuta urheilua mitä en kotona näe.

Lisäksi Kahvilat tuppaa menemään/olemaan kiinni kun minulla on aikaa mennä jonnekin tapaamaan ystäviä. Myös mulla on hyvä kahvikone kotona, saan parempaa kahvia kotona.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat