Vierailija

?

Sivut

Kommentit (47)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Matilda on jotenkin hienosteleva ja pompöösi nimi. Johanna on taas on hauska nimi, joskis taitaa olla yleisin suomalaisen naisen nimi.

Vierailija

Onko tuossa yksi vai kaksi nimeä? Matilda-Johanna vai etunimi Matilda toinen nimi Johanna? Voiko Suomessa olla kaksi etunimeä? Molemmat kuitenkin nättejä. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Camilia Emilia Alexandra Jurvanen.

Leevi oli aikaansa edellä. Niin nykypäivää keksiä näitä nimihirviöitä pienen ihmisen turvaksi.

Vierailija

Teen sukututkimuksia ja todella moni 1800- luvun lopulla syntynyt nainen oli saanut nimekseen Matilda Johanna. Vanhoja ja perinteisiä nimiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Otan osaa nimestäsi. Kai vanhempasi olivat sitten jollain muulla tavalla fiksuja?

Voi kun oliskin oma nimeni.. :D

-ap

Vierailija

Kaunis. Erottuu edukseen näistä nykyistä Aadoista ja Janicoista. Ihanan ajattomia nimiä. Tohon väliin voisi kyllä laittaa jonkun lyhyen nimen..?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaunis. Erottuu edukseen näistä nykyistä Aadoista ja Janicoista. Ihanan ajattomia nimiä. Tohon väliin voisi kyllä laittaa jonkun lyhyen nimen..?

Kolme nimeä on mielestäni ihan turhaa, ei niitä toisia nimiä kuitenkaan mihinkään käytetä, joten kaksi nimeä riittää hyvin. Saa kuitenkin ehdotella Matilda __?_ _ Johanna

-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko tuossa yksi vai kaksi nimeä? Matilda-Johanna vai etunimi Matilda toinen nimi Johanna? Voiko Suomessa olla kaksi etunimeä? Molemmat kuitenkin nättejä. :)

Näetkö siinä väliviivaa..? Eli etunimi Matilda ja toinen nimi Johanna. 

Vierailija

Ei sovi yhteen. Molemmat saman pituisia ja kuuloisia ja kolmetavuisia. Jos Johannasta ottaisi edes h:n pois, se yhdistelmä sointuisi paremmin. Matilda Joanna. Matilda-nimi on aika kökkö, ei mitenkään kaunis mielestäni. Matukka. Ruman lapsen nimi.

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kolme nimeä on mielestäni ihan turhaa, ei niitä toisia nimiä kuitenkaan mihinkään käytetä, joten kaksi nimeä riittää hyvin. Saa kuitenkin ehdotella Matilda __?_ _ Johanna

-ap

Itselläni on kolme etunimeä. 

Näin joskus unta, jossa olin muuttanut jonkun naisen kanssa yhteen. Tämä nainen oli raskaana, ja mietin lapselle nimeä Sara Johanna. 

Myöhemmin näin unta, että olin synnytyksessä mukana. Lapsi tuli maailmaan keisarinleikkauksella. Halusin itse ottaa lapsen kohdusta. Lapsen äiti oli tästä mielissään.

Vierailija

M90 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

-ap

Itselläni on kolme etunimeä. 

Näin joskus unta, jossa olin muuttanut jonkun naisen kanssa yhteen. Tämä nainen oli raskaana, ja mietin lapselle nimeä Sara Johanna. 

Myöhemmin näin unta, että olin synnytyksessä mukana. Lapsi tuli maailmaan keisarinleikkauksella. Halusin itse ottaa lapsen kohdusta. Lapsen äiti oli tästä mielissään.

Sara Johanna on kaunis
T. Ei-ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat