Vierailija

Tiedostan, että on väärin lueskella toisen viestejä, mutta niin kuitenkin tein. Mieheni on jäänyt kyseisestä toiminnasta kiinni ennenkin joten pieni epäluulo lienee ymmärrettävää vaikkei toimiani oikeutakaan. Tutkin hänen sähköpostinsa jossa viestejä useampaan vieraaseen osoitteeseen. Avasin vain yhden viestin jossa mieheni suorastaan lyttäsi minua. Parisuhteessa kaikki menee minun mielestä oikein hyvin, rakkautta on ja yhteistä tekemistä löytyy. Tätä viestittelyä en kuitenkaan hyväksy. Miten nostaa kissa nyt pöydälle?

Sivut

Kommentit (60)

Vierailija

Törkeää. Tuskin mies tuosta muuttuu mihinkään. Mä en ainakaan katselisi tuollaista ja pahottaisi omaa mieltäni jatkuvasti. Jätä se idiootti, saa sitten viestitellä rauhassa vaikka sormet ruvella 😈😈😈

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No mitäpä tuosta, ei ole kuitenkaan pettänyt ja vaikka olisi niin eihän sen tarvitsisi kertoa ettei sun mieli pahoittuisi.
Vai mitä naiset? ;)

Vierailija

Eniten masentaa se, että en ollenkaan ymmärrä mistä tämä lyttääminen lähti. :( Meillä on (ollut) hyvä ja tasainen useamman vuoden parisuhde, missä joskus toki riidellään mutta pääasiassa kaikki on hyvin. Viestissä ei tarkalleen puhuttu mikä minussa on vikana, mutta ilmeisesti kuitenkin perseestä olen enkä parisuhteen arvoinen ollenkaan. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mitäpä tuosta, ei ole kuitenkaan pettänyt ja vaikka olisi niin eihän sen tarvitsisi kertoa ettei sun mieli pahoittuisi.
Vai mitä naiset? ;)

Helpompaa minun olisi antaa anteeksi se, että mies on käynyt vieraissa kuin se, miten epäarvostavasti hän minusta ympäri kyliä puhuu esittäen minulle samaan aikaan kaiken olevan hyvin. Ap

Vierailija

Mitä tuossa nyt kannattaa tehdä? Mies ei ole tyytyväinen, ei ilmeisesti rakasta eikä kunnioita sinua, mieheen ei voi luottaa. En usko, että puhuminen tuo mitään pysyvää muutosta. Oman elämäsi vain tuhlaat tuollaisen kanssa. Jätä se ja aloita uusi, hyvä elämä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eniten masentaa se, että en ollenkaan ymmärrä mistä tämä lyttääminen lähti. :( Meillä on (ollut) hyvä ja tasainen useamman vuoden parisuhde, missä joskus toki riidellään mutta pääasiassa kaikki on hyvin. Viestissä ei tarkalleen puhuttu mikä minussa on vikana, mutta ilmeisesti kuitenkin perseestä olen enkä parisuhteen arvoinen ollenkaan. Ap

Tarkasti ei puhuttu mutta epäarvostavasti kuitenkin?

Miksi te teette näin paskoja provoja tänään :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tarkasti ei puhuttu mutta epäarvostavasti kuitenkin?

Miksi te teette näin paskoja provoja tänään :(

Niin, "olisinpa sinkku" "kunpa ei tuon kanssa tarvitsisi olla", piiloteltu sinne lauseisiin. Mielestäni tuo ei tarkasti kerro mikä on vikana, mutta puhuu silti minusta epäarvostavasti. Ap

Vierailija

Voisiko ap nyt olla peiliin katsomisen paikka?   Sellainen rehellinen itsetutkiskelu?

Miehesi on jostain syystä tyytymätön elämäänsä kanssasi, se ilmeisesti palvele hänen tarpeitaan mitenkään. Naiset niin kovin usein rakentavat perhe-elämän omien mieltymystensä mukaan, mies saa sitten luvan seurata mukana. Tuollainen ei ole tasavertaisessa parisuhteessa normaalia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voisiko ap nyt olla peiliin katsomisen paikka?   Sellainen rehellinen itsetutkiskelu?

Miehesi on jostain syystä tyytymätön elämäänsä kanssasi, se ilmeisesti palvele hänen tarpeitaan mitenkään. Naiset niin kovin usein rakentavat perhe-elämän omien mieltymystensä mukaan, mies saa sitten luvan seurata mukana. Tuollainen ei ole tasavertaisessa parisuhteessa normaalia.

Olipa lassukalla taas kerran fiksu vastaus.

Ap:n mies on pettänyt täysin ap:n luottamuksen monellakin tavalla. Rehellisenä ihmisenä hän ensinnäkin kertoisi puolisolle jos ei viihdy suhteessa / lopettaisi reilusti suhteen, eikä viestittelisi toisten naisten kanssa. Myös oman puolison haukkuminen vieraalle ihmiselle on sellainen asia jonka suurin osa kokee luottamuksen pettämiseksi. Mutta lassukalle tärkeintä on se, että tilanteessa kuin tilanteessa syy vieritetään naisten päälle.

Vierailija

Olen kyllä miettinyt olenko itse jotenkin muuttunut, mutta mielestäni kaikki on samalla tavalla kun ennenkin. Mitään suurta riitaakaan ei ole ollut, ainoastaan pieniä peruskinoja joita nyt koetaan lähes joka parisuhteessa. Ap

Vierailija

Itse vastaavassa tilanteessa jätin miehen kuin nallin kalliolle, kun ruikutti perään niin käskin miettiä helvetin tarkkaan mitä on touhunnut. En ottanut takaisin, jäi nuolemaan näppejään.

Jännä kun nykyisellä ei ole tarvetta salailla, eikä mulla "sitä tunnetta" että jotain tapahtuisi selän takana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mies ei oikeasti ole tuota mieltä sinusta ja parisuhteestanne, mutta vierasta pesää irtoaa helpommin jos sitä hankkii säälipisteillä

M39

Vierailija kirjoitti:
Sanot suoraan mitä näit ja sen jälkeen jätät miehen. Tollainen mies ei ansaitse saada anteeksi.

Eikä näytä liiemmin oppivan virheistään

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki hyvin vaan sun päässä, vai onko mieskin oikeasti sitä mieltä että kaikki on hyvin?

Niin olen puheistaan ja käytöksestään ymmärtänyt, mutta selkeästi nyt joku kuitenkin mättää kun tuollaista pitää höpöttää. Ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat