Vierailija

Moni heistä on todella isokokoinen ja jopa joulupäivänä tultiin hesemätölle. Sen huomasin miten moni jotenkin häpeää itseään ja olemustaan. Masentuneen näköistä sakkia.

Sivut

Kommentit (89)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja paskat provot sen kun jatkuu.

Usko jo, 0/5.

No ei ole provo! Tule itse heseen syömään ja katso ympärillesi. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Usko jo, 0/5.

Ap olet kohta itsekin lihava kun olet hesessä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Usko jo, 0/5.

No ei kai sinne uskalla tulla, kun työntekijät masentuu sitten asiakkaistaan ja avautuu aivovapaalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Usko jo, 0/5.

Joo-o, miten sua ei säälitä ne ylipainoiset miehet? Ehkä siksi, että haluat taas vaan haukkua NAISIA niin kuin aina. 

Btw, suomalaisista miehistä suurempi osa on ylipainoisia kuin suomalaisista naisista. 

Vierailija

Luuletko työnantajasi tykkäävän, kun mollaat asiakkaita täällä ja paheksut heitä niin, että joku saattaa jättää tulevat käynnit väliin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Usko jo, 0/5.

Ap olet kohta itsekin lihava kun olet hesessä

Olen vain joulunajan. Mutta siinä rasvan käryssä kyllä katoaa ruokahalu hamppareita kohtaan :D ap

Vierailija

Jos noin ahdistaa niin älä mene sinne Heselle. Kannattaa muutenkin julkisilla paikoilla liikkuessa pitää silmiä kiinni niin ei tule itku.

Vierailija

Kerrotko vielä missä Hesessä olet, niin laitetaan omistajalle vähän palautetta. Jos Hesen asiakaspalvelijat ehtivät työnsä ohella halveksia asiakkaita julkisesti niin se saattaa kiinnostaa työnantajaa...

Vierailija

Ei vitsi, rupeski tekee mieli hesen mättöl <3 äkkiä auto alle ja autokaistalta herkut mukaan. Mitä ottaisin? Kerrosaterian?? Mulla on keltainen untsikka ja oon aika iloinen, varsinkin kun saan ruokaa, niin nou hätä:) mättöö, mättöö, mättööl!!!! Nami nami!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Usko jo, 0/5.

Joo-o, miten sua ei säälitä ne ylipainoiset miehet? Ehkä siksi, että haluat taas vaan haukkua NAISIA niin kuin aina. 

Btw, suomalaisista miehistä suurempi osa on ylipainoisia kuin suomalaisista naisista. 

Koska lihavia naisia näkee enemmän. Ja heistä huokuu se häpeä ja jotenkin syyllisyys. Lihavat miehet ei häpeä samalla lailla. Ap

Vierailija

No höh. Olikin epämukava olo jonossa, kuin joku olisi kyylännyt. Olen kyllä lihava mutta ei se satunnainen hesekäynti ole sitä aiheuttanut. Lähinnä kaikki syöminen hesekäyntien välissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Usko jo, 0/5.

Luuleks sie itte et oot joku Miss/ Mister Suomi kun oot siel töissä ku on varaa haukkua asiakkaita jokka sinuki palkkas maksaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei vitsi, rupeski tekee mieli hesen mättöl <3 äkkiä auto alle ja autokaistalta herkut mukaan. Mitä ottaisin? Kerrosaterian?? Mulla on keltainen untsikka ja oon aika iloinen, varsinkin kun saan ruokaa, niin nou hätä:) mättöö, mättöö, mättööl!!!! Nami nami!!

Niin läski ämmä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Luuletko työnantajasi tykkäävän, kun mollaat asiakkaita täällä ja paheksut heitä niin, että joku saattaa jättää tulevat käynnit väliin?

Eihän AP heitä paheksunut tai mollannut, sääli vain. Sekin on toki monen mielestä epämukavaa olla säälin kohteena, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että yksinäiset ihmiset herättävät meissä säälin tunteen.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat