Vierailija

Ajattelin että :"nyt loppui joulumässäily" ja palaan terveelliseen ruokavalioon. Kotiin taltuttaa suklaanhimoa vihanneksilla ja söin sitten yhteensä yli 4 KILOA rosollia, kaaleja, tomaatteja, porkkanoita, paprikaa, ja vielä lisää rosollia...ja sen jälkeen sitten vielä sitä suklaata...joten eipä auttanut, tuntuu että vatsa halkeaa (varmaan halkeaakin) ja suklaanhimo säilyi heh...milläköhän tuon vatsalaukun saisi vähän pienemmäksi nyt joulun jäljiltä...

Kommentit (17)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No jospa vaan pikkuhiljaa pienentäisit annoskokoja. Joku keitto välipäivien ruuaksi voisi olla kevyt ja maukas :) älä avaa enää uusia suklaarasioita,nautiskele rauhassa avatut loppuun..

Ääh

Vierailija kirjoitti:
No jospa vaan pikkuhiljaa pienentäisit annoskokoja. Joku keitto välipäivien ruuaksi voisi olla kevyt ja maukas :) älä avaa enää uusia suklaarasioita,nautiskele rauhassa avatut loppuun..

Hyvä idea...äsken vetelin vielä pipareja ja joulutorttuja kaksin käsin kun kerran on jo päivä pilalla...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan voi syödä 4 kg? Yksikin tekisi tiukkaa

Kyllä kunnon valaalle tuo ei ole mikään saavutus voivat kilon perunalastuja syödä tuosta vaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ahmimishäiriö? Tai muu syömishäiriö?

Empäs tiedä...olin ennen joulua alipainoinen (BMI 17) mutta kohta olen varmaan ylipainoinen tätä menoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ahmimishäiriö? Tai muu syömishäiriö?

Empäs tiedä...olin ennen joulua alipainoinen (BMI 17) mutta kohta olen varmaan ylipainoinen tätä menoa.

Kroppasi kaipaa ravinteita ja ajaa sinut ahmimaan. Normaalisti katsot melko tarkkaan mitä syöt ja rajoitat syömisiäsi, eikö? Noin se sitten päättyy aina jossain vaiheessa. T. Ex-anorektikko/bulimikko

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat